Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedendag, Ik ben nieuw hier dus even wat info over mezelf. Ik ben 20 jaar en weeg ongeveer 75KG, heb 1,5 jaar voor het eerst xtc gebruikt. Verder heb ik 1 keer 4-FMP en 1 x truffels gebruikt, en ben 2 jaar verslaafd geweest aan blowen ( sinds 3 maanden gestopt ). Mijn laatste keer xtc was 15 oktober en heb mijn volgende x de 31e deze maand op de planning staan. Toevallig kreeg ik vandaag een berichtje dat ik gratis mee kan naar een hardcore/style feest over 2 weken waar mijn vrienden aan de 4-FMP gaan. Ik weet dat 4-FMP je serotonine ( een klein beetje in vergelijking met xtc ) verbruikt. Nu was mijn vraag aan jullie of het zonde gaat zijn om over 2 weken 4-FMP te gaan gebruiken als ik 2 weken later aan de X ga? Ik kijk al een tijdje uit naar oud en nieuw dus wil wel optimaal van de X kunnen genieten. Zal ik nuchter gaan of maakt het niet zoveel uit? Groetjes, Boskabouter!"
"Bedankt voor jullie reacties! Het wordt inderdaad niet mijn eerste keer X, maar mijn 7e keer alweer. Ik heb helemaal geen ervaring met pep, ben me daar even aan het in verdiepen. Vond het wel altijd wat extreem om iets te snuiven, maar dan wordt het of nuchter of het wordt mijn eerste keer pep. Groetjes, boskabouter!"
"Het feest is trouwens van 22.00 tot 06.00 ik zat r aan te denken om rond 21.00 1 of 2 sleutelpuntjes te nemen en het daarbij te laten zodat ik nog wel ga kunnen slapen."