Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gezocht lotgenoten ik ben nu 27 jaar en heb nu 10 jaar een speed verslaving. heb een vriendin met kinderen die lijden onder mijn verslaving zo erg dat ze schade oplopen door mij. ik ben de laatste tijd bezig met stoppen,maar gaat elke keer weer mis als ik problemen of stress heb. ik wil stoppen dat weet ik 100% ZEKER!!! heb altijd gedacht dat ik het zelf wel kon(zonder klinink). het is een tijdje goed gegaan maar die wereld er om heen nooit afgesloten waar door ik verval. dus ik heb hulp nodig om te stoppen niet door m,n vriendin maar door professenaile hulp. nou wou ik ex gebruikers vragen hun verhaal met afkicken wie wil zijn verhaal met mij delen? mvg boris25"
"hallo lezers ik heb al tien jaar een speed verslaving. ben druk bezig om te stoppen wat mijn wel lukt maar de laatste tijd verval ik steeds vaker. wat is volgens jullie de beste manier te stoppen met drugs? mijn mening is van dat het de beste manier gewoon in je eigen woonplaats,want een kliniek helpt je van je verslaving en dan kom je terug in je woonplaat waar die mensen en drugs is? nou wil stoppen zonder kliniek en dit lukt mij ook wel want stoppen met de drugs vind ik niet moeilijk alleen de wereld waar ik al 10 jr tussen zit afkappen vind ik moeilijk ik weet niet hoe ik dit het beste kan doen hoe maak ik duidelijk dat ik er klaar mee ben alvast bedankt voor je reaktie"
"hey badankt voor je reaktie. ik weet dat ik dat allemaal moet afkappen maar vind het moeilijk. hoe moet ik dat doen dat die mensen geen contact meer met mij opnemen of opzoeken. ik dacht een ander simkaartje."
"de weg terug? Hallo, Ik ben op internet ook wat aan het speuren geweest maar vind niet zo veel, ik zou graag ervaringen van andere lezen die net als ik een jarenlange speedverslaving hebben gehad en zelfstandig zijn afgekickt .Ik zou er misschien wel wat aan hebben om eens te weten hoe een ander het heeft gedaan en hoe enz.. misschien vind ik via deze weg wel mensen die de weg die ik nu aan het bewandelen ben al bewandeld hebben . En hoe zijn zei uit hun oude leven gestapt zit er al 11 jaar midden in ik weet niet eens hoe het is om een bestaan te leiden zonder drugs en met drugsvrije mensen en omgeving en dat vind ik best eng , maar wil gewoon van die rotzooi af en wil een normaal bestaan gaan leiden maar hoe kom ik los van de wereld en hoe maak ik het duidelijk dat ik er niets meer mee te maken wil hebben dit vind ik verschrikkelijk moeilijk en ben benieuwd hoe andere dit hebben gedaan misschien geeft mij dit ook een duwtje in de rug zodat ik sterker word! bedankt voor het lezen en hoop dat ik wat reakties krijg."