Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"effe opletten mensen, Ik denk dat meneer Haze iets te maken heeft met coffeeshop Twins in den Bosch (geeft op meerdere forums positieve reactie's). Hier is mijn ervaring: Twins heeft dit jaar 'n cup gewonnen voor hun super silver haze. Twee maanden terug geprobeerd en inderdaad 'n topwietje voor € 9,50 euro per gram. Nadeel van z'n shop is dat ze het soortje blijven verkopen ook al hebben ze niet verkopen ze toch nog wiet onder de naam super silver haze. Vorige weekend nog 2 gram gescoord bij deze coffeeshop en als de wiet die meekreeg nou 'n klasse lager is oke, maar wat ik in me handen kreeg was 10 klasse lager. (in antwerpen heb je nog betere wiet) 1 joint gerookt en de rest weggegooid. Ik ben me ervan bewust dat wiet 'n natuurproduct is en dat je nooit precies dezelfde kwaliteit krijgt. Maar wat ik me dan afvraag wat de eigenaar van deze coffeeshop van de mensheid vind (denk ie echt dat blowers allemaal types zijn met 'n IQ van onder de 80). Wees eerlijk en zeg gewoon tegen je klant dat je niet heb (€ 9,50 euro per gram is geen kattepis!!) Ten tweede wat is opgevallen in bij de andere grote coffeeshop in den Bosch. (Pistache/grass Company ook tweemaal gevestigd in tilburg) Daar krijg je wiet heel orgineel in voorverpakte bakjes. De Haze daar kost 8 Euro. (Niet duur zou je zeggen) Nu de werkwijze van hun: Ik heb me vraagtekens bij de weegschaaltjes die Grass Company gebruikt volgens mij zijn deze voor het laats geijkt in de tijd van Napoleon. (Wat ik bedoel dat ze te weinig geven) Hier zou ik nog mee kunnen leven als de kwaliteit wiet gewoon goed is. Maar ze geven 2 soorten wiet in hetzelfde bakje. 1 soort haze van goede kwaliteit en eentje van 'n paar klasse lager. En dan reclame maken dat je 'n van de beste/eerlijkste coffeeshops bent. Schande!!!!!!!!"