Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb sinds een paar maandjes een salvia plantje. Alles is vrij goed gegaan. Mijn plant groeit vrij hard en er komen nog steeds elke week blaadjes. Nu is het wel zo dat onderin de stengel de plant bruin is. Dit is al 2 maanden zo, maar de plant blijft wel goed groeien. Maar ik vraag me af of dit dan normaal is of dat de plant rot is en dat hij over paar weken afsterft en of ik er nog iets aan kan doen? Hieronder staan de fotos Alvast bedankt { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"