Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"knallers"
"niemand ooit die witte driehoekige mitsus had ? of blauwgetinte smileys boordenvol mdma (de smile op die stempel kwam tot op de hoogte van de ogen) en de roze appeltjes (140 mg mdma)"
"Djodjo zei: nutsss zei: de tijden van de Mitsu's en de HD-tjes... zucht... waar zijn ze gebleven? Die Mitsu'dingen waren er ook in een hele reeks kleuren, wit, geel, paars, rood ik heb ze allemaal gezien en volgens mij waren ze allemaal top! Klik om te vergroten... Hij kent de Pentagrammen niet en de Dubbele Salmi's. (jaren '90) Waren die maar weer back in Town, dan zou ik nog wel een keer (of 2 of 3 of weet ik veel keer hoeveel) zo'n tabletje toedienen! Klik om te vergroten... die pentagrammen zijn al een halfjaar weer in town vol met witte doorzichtige md kristaln"