Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben zelf opgenomen geweest bij Kentron Breda op de detox afdeling (Crisis afdeling). Voordat ik opgenomen werd een goed gesprek gehouden over de precieze hoeveelheid die ik normaal pakte.. en aan de hand daarvan bepalen hun de hoeveelheid waar je mee begint. Ik begon met 10 ml Xyrem om de 1,5 uur en dat werd per dag met 2 ml afgebouwd. Een half uur voor je gift moet je dan een vragenlijst invullen over hoe je je op dat moment voelt en wat voor lichamelijke klachten je hebt & je bloeddruk op laten meten, en dat dan ook weer een half uur na je gift. Ik kon ook heel de dag door zonodig (omdat ik weer begon te trillen, zweten etc) een Diazepam 5 mg gaan halen, en snachts om wat beter in te slapen kreeg ik nog Temazepam. Verder lag ik op een crisiskamer, waar 24/7 een camera hangt zodat ze je goed in de gaten kunnen houden. Ook heb je een belletje naast je bed waar je op kan drukken en dan staan ze binnen no time in je kamer. Dit alles gaf mij wel een redelijk gerust gevoel tijden het afbouwen, en niet echt die paniek die toeslaat als je het alleen thuis probeerd. & na dat alles begint het echte werk pas . ."