Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het voor je geprobeerd! Ervaring was dat het prima door de neus wou het bijt wel aardig! Nadelen je bloedsuiker word heel snel hoog en veel te hoog! Misschien aan te raden bij een overdosis van een andere drugs! Maar je krijgt ploffende oren je word vet wazig van de over dosis suiker en het kan zelfs dodelijk wezen! Je voelt je wel wazig wel relaxt je zweet erg! Aanrader NEE! als je dan toch iets wil proberen wat toch legaal is kan je in een goede voeding winkel wel pure cafeïne in poedervorm krijgen of in tabletten maar raad ik aan om pure cafeïne te snuiven en niet de tablet fijn te stampen want in de meeste pillen zit een stof om het beter op te laten nemen wat niet goed is voor je lever! en probeer niet direct te veel! Ik heb een account aangemaakt speciaal voor dit onderwerp! Zal mijn gezicht vaker laten zien en ben dissecties !"