Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hi sinds ik blow, heb ik snelle hartkloppingen natuurlijk is dat normaal zeggen ze. Maar vorige week vrijdag had ikj het weer. Ik vroeg aan me vrienden of zij t zelfde hadden. Ze zeiden dat hun hart heeeeel langzaam klopte, en de mijne ging te keer. Ik ging eventjes een stukje snel fietsen, meestal ben ik dan moe maar toen kon ik nog 100km fietsen :P kan dit schadelijk zijn zoals een hart infarct ofz? thx"
"KoxBox zei: Gewoon normaal, ik heb dat ook altijd als ik geblowd heb. Klik om te vergroten... is er geen manier om je bloeddruk wat lager te krijgen tijdens blowen?"
"Oke, ik heb genoeg info en ik hoop dat de andere genoeg info hebben gehad! Thanks a lot mensen"