Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Precies de juiste omschrijving!!!! Maar dit is ook de reden dat je moet uitkijken met paddo's.. Ik ben altijd al redelijk zwaar filosofisch bezig geweest en toen ik paddo's op had was ik "ontwaakt"... Ik had dus door dat alles waaruit je denkt te bestaan niks meer is dan je geheugen en het feit dat je in je verleden dingen hebt ontvangen met je zintuigen... Je moet je maar is verdiepen in boeken over bewust dromen (lucide dromen) Daarin kan je lezen dat mensen die door middel van bewuste dromen in gaan zien dat, als die droom zo echt lijkt en je alles onder controle hebt in zo'n droom, het "echte leven" dat ook maar geschapen wordt door zintuigen, niks voorstelt. Je slaat de spijker precies op z'n kop... In de trip wordt je bang dat je voor altijd (ik wist het zelfs zeker) met die waarheid van het leven belast bent, want je zou je ook niet voor kunnen stellen dat als je nu een moord ziet of een hevige brand ziet je hem ooit vergeet... Mijn gevoel van "dit is de waarheid" was zelfs zo erg dat ik er toen een einde aan wou maken... Ik was m'n ego (6e draad voor de boedhisten) helemaal kwijt.. Gelukkig ging het na een overdosis vitamine c weer wat beter en leef ik nu weer fijn in m'n droomwereld Maar serieus.. Als je geïnteresseerd bent in paddo's moet je wel goed bedenken wat voor waarheid je straks over je heen gaat krijgen... Het kan voorkomen dat je op dat moment zelfmoordneigingen krijgt en zo snel mogelijk dood wilt... Er zijn ook wel wat zelfmoordgevallen bekend. Mijn tip voor mensen die willen experimenteren is... 1. Zorg eerst dat je een dag hebt waarin je je goed voelt.. 2. Ga NOOIT, maar dan ook NOOIT alleen gebruiken.. Zeker je eerste trip niet.. Doe het met vrienden waarbij je jezelf kan zijn, en ze niet raar opkijken als je met een filosofisch verhaal aankomt zetten. 3. Gebruik de eerste keer een half of een kwart portie om te kijken of je er tegen kan.. 4. Er zitten genoeg mooie kanten aan paddo's dus zorg ervoor dat je samen met je maten een goede sfeer neerzet in een bekende omgeving.. Het lijkt een beetje papa spelen en het mistaat me nogal met mijn 19 jaar.. Maar je moet paddo's echt niet onderschatten. Ik heb het gebruikt alsof het m'n eerste keer poolen was, en dat is echt af te raden.."