Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"er word veel gezegd over de emiliehoeve. ik ben nu bewoner daar en het is niet meer zoals vroeger. vroeger werd en niet naar gekeken wat je nodig maar er werd meer dingen bij je opgelgd en dat maakte mensen psygisch kapot. nu anno 2010 word er voornamelijk gekeken wat je nodig hebt. er worden veschillende therapieen aangeboden waaronder veel mindfulnes en schema therapie en coginietvie gedrags therapie. deze therapie heeft mijn leven in een positieve manier verandert en het is echt een aanrader op je te laten opnemen op de EH want het is voor iedereen weggelegd"