Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee, dat niet. Maar iedereen weet toch dat je met wiet een poort openzet richting 'die wereld'. Misschien niet meteen, maar uiteindelijk wel. Ik geloof best dat iedere hd gebruiker hier via wiet is begonnen..."