Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Aankomend weekend ga ik samen met wat vrienden een weekendje weg en hebben we een vrijstaand huis voor onszelf. We zullen recreatief en 'voor de gezelligheid' een avondje drugs gaan gebruiken, zoals we dat al vaker hebben gedaan. Ikzelf ben 32 jaar oud, 1.87m, weeg 90 kg, zit lekker in m'n vel, leef veelal sportief en gezond en gebruik eigenlijk zo goed als alleen maar drugs en alcohol een aantal keer per jaar op festivals. (En bij uitzondering 1 a 2 keer per jaar tijdens een georganiseerd avondje/weekendje weg met de vriendengroep, zoals we nu weer gaan doen.) Ik heb genoeg ervaring met onder andere: XTC/MDMA, Ketamine, 2-CB, 4FMP, 3-MMC, Coke. Mijn persoonlijke favoriete combinatie is XTC/MDMA, 2-CB en Ketamine en heb hier dan ook ervaring mee. Nu heeft een vriend van mij 3-MMC weten te bemachtigen. Ik heb dit al eens eerder gedaan en vond het een leuk goedje. Nu lees ik dat de combinatie 3-MMC en Ketamine 'goed' samen gaan (goed tussen aanhalingstekens, want 3-MMC blijft een research chemical natuurlijk). Over de combinatie 3-MMC en 2-CB kan ik weinig vinden en wat ik vind is veelal tegenstrijdig. Omdat ik me graag goed laat inlichten heb ik hier een aantal vragen over. 1. Wat is jullie ervaring met de combinatie 3-MMC, 2-CB en Ketamine? Versterken de 3-MMC en 2-CB elkaar of zwakt de 3-MMC het visuele effect van de 2-CB juist af (wat ik ook ergens heb gelezen)? 2. Wat is volgens jullie de beste volgorde? Mijn idee is omom vervolgens, naar voorkeur, een paar sleutelpuntjes ketamine te gebruiken tijdens/kort na de piek van de 2-CB 3. Kun je 3-MMC bijpakken tijdens en/of na dat de 2-CB uit gaat werken als ik nog zin heb in wat meer energie? Mochten jullie van mening zijn dat 3-MMC en 2-CB (en Ketamine) elkaar tegenwerken, dan wil ik in plaats van 3-MMC 'gewoon' een beetje MDMA gaan gebruiken (icm de 2-CB en Ketamine). Ik ben benieuwd!"
"Thanks allemaal, hier kan ik wat mee! Ik zal ook eens gaan rondzoeken op de websites die je doorstuurt Transient. Ik vraag het me vooral af, omdat ik gelezen heb dat 3-MMC enigszins wat weg heeft van Coke, en Coke over het algemeen de effecten van 2-CB waar ik naar op zoek ben juist afvlakt. Als iemand hier toch nog meer informatie over heeft ben ik er erg benieuwd naar! đ"
"johndeertrekker zei: Wil je 3mmc gaan snuiven of slikken? snuiven voelt wat meer als coke over het algemeen en slikken vanaf 100mg geeft meer xtc achtig gevoel. Kans bestaat dat de trip iets of wat afneemt maar valt wss wel mee als je 3mmc niet al te gek doseerd Klik om te vergroten... Het plan is om te gaan snuiven. Ik verwacht dat het daardoor ook wat potenter is, maar wellicht betekent dit juist in combinatiegebruik dat het de effecten van de 2CB juist afvlakt en zou ik het beter kunnen slikken voor het effect wat ik zoek. Of gaat dit niet een noemenswaardig verschil maken? transient zei: ik zoch hier even voor je 3-mmc + 2c-b, hier is wat ik vond @GanggangđŻ: Naar mijn mening liggen speed en 2-cb te ver uit elkaar qua effect en is er geen synergie. Dus onnodig om te combineren. 2-cb + mdma/3-mmc daarentegen!!! Speed + 2cb Hi, Ik ga binnenkort weer Speed doen nu heb ik ook nog wat 2cb liggen. Nu de vraag is de combi mogelijk? En wie het heeft gedaan wat waren je ervaringen er mee is het, het waard? drugsforum.nl psychonautwiki: 3-MMC Dangerous interactions MDMA - The neurotoxic effects of MDMA may be increased when combined with other stimulants. There is also a risk of excessive heart strain. Stimulants - 3-MMC can be potentially dangerous in combination with other stimulants like cocaine as they can increase one's heart rate and blood pressure to dangerous levels. Serotonin syndrome risk; Combinations with the following substances can cause dangerously high serotonin levels. Serotonin syndrome requires immediate medical attention and can be fatal if left untreated. Serotonin releasers - Such as MDMA, 4-FA, methamphetamine, methylone and αMT. 2C-B Combinational effects Dissociatives - When combined with dissociatives, the geometry, euphoria, dissociation and hallucinatory effects are often greatly enhanced. Dissociative-induced holes, spaces, and voids while under the influence of 2C-B have significantly more vivid visuals than dissociatives alone. It also results in more intense internal hallucinations and corresponding confusion which can develop into delusions and psychosis. MDMA - When combined with MDMA, the physical and cognitive effects of 2C-B become strongly amplified. The visual, physical and cognitive effects of 2C-B are also intensified with strong sensations of euphoric pleasure manifested through distinct body highs and headspaces, and uniquely colorful visuals. The synergy between these substances is unpredictable, and it is best to start with markedly lower dosages than one would take for both substances individually. This combination may increase the neurotoxic effects of MDMA based on its similarity to LSD, which has been found to increase MDMA neurotoxicity. 2C-B Dangerous interactions Stimulants - Stimulants like amphetamine, cocaine or methylphenidate affect many parts of the brain and alter dopaminergic function. This combination can increase the risk of anxiety, paranoia, panic attacks, and thought loops. This interaction may also result in an elevated risk of mania and psychosis. Klik om te vergroten... Heel erg bedankt voor de uitgebreide reactie! transient zei: oh en heb je dit topic al gezien? https://drugsforum.nl/threads/2c-b-veel-gestelde-vragen-alles-voor-je-eerste-keer.59274/ Combinaties 2C-B + Ketamine Een beetje keta (niet te veel) kan erg leuk zijn tijdens of vlak na de piek. Het versterkt de 2C-B even en maakt de headspace wat vager. 2C-B + XTC Dit word ook wel de nexus-flip genoemd. Je neemt je 2C-B en op de piek neem je je XTC (of andersom maar dat lijkt mij niet chill) Je zal dan al trippend in je XTC terecht komen. Ik heb het ook wel is tegelijk ingenomen en toen merkte ik de 2C-B niet op. Klik om te vergroten... Ook bedankt hiervoor, ondanks dat ik met de combinaties die je beschrijft al ruime ervaring heb. Toch nooit verkeerd om je kennis even op te frissen!"
"Gympie zei: hehe, moest hier wel een beetje om gniffelen.. nogal makkelijk om aan te komen. laatst gedaan.. maar dan met 'fly'.. ging prima samen.. khad maar ca. 100 mg 3-mmc op en 10 mg 2c-b fly.. eerst 3.. later 2... kvoelde allebei. keta kan vaak ook goed in het staartje.. enjoy! Klik om te vergroten... True that, het is inderdaad makkelijk te verkrijgen. Cool, dat klinkt hoopvol! Zeker aangezien ik van een aantal mensen heb gehoord dat de Fly variant wat 'minder potent' is, verwacht ik dan dat 3-MMC en 'gewone' 2-CB toch wel leuk gaan combineren. Zin in! đ€©"
"Mensen! Voor degenen die het interessant vinden hierbij nog even kort hoe het allemaal is bevallen. Ik heb uiteindelijk besloten om vrijdagavond de 3-MMC te proberen. Zaterdagavond zou de 2CB avond worden, dus ik kon op vrijdag mooi de 3-MMC rustig uitproberen. Om heel eerlijk te zijn vond ik 3-MMC helemaal niks. Na 2 kleine sleutelpuntjes werd ik er in mezelf gekeerd van, voelde me ongemakkelijk en kreeg heel lichtelijk een kleine klapperkaak. Alleen maar negatieve effecten dus. Totaal niet de ervaring die ik ervan had verwacht, aangezien ik altijd erg goed ga op MDMA en XTC (en zelfs Coke), en ik had begrepen dat 3-MMC daar wat weg van heeft. Iemand enig idee hoe dit kan? Of een soortgelijke ervaring? Onder het motto better safe than sorry heb ik misschien te weinig gepakt, maar dan nog had het me wel iets positievers moeten brengen dan wat ik heb meegemaakt lijkt me? Enfin, die avond verder maar even gelaten voor wat het was, op tijd naar bed gegaan en de volgende dag was ik weer fris en fruitig. De zaterdagavond samen met m'n vrienden aan de vertrouwde 2CB + Keta combi gegaan en dat was, zoals ik verwacht had, weer ultiem genieten! Mega veel gelachen door de 2CB en later de bank in gezogen door de keta."
"Hallo allemaal, Wat achtergrondinformatie: Ik ben een 32 jarige man van 1.87M, weeg 90 kg, leef sportief/gezond en ben mentaal ook fit. Ik heb ervaring met o.a. mdma, xtc, speed, ketamine, 4fmp, 2cb (hoogste dosis: 40mg, Vond ik fantastisch!), coke. Volgend weekend ga ik samen met wat vrienden een paar dagen weg in een Airbnb in Nederland. Het plan is om overdag de stad van bestemming te verkennen, eventueel een terrasje te pakken en einde middag te barbecuen bij de Airbnb. We verblijven in een vrijstaande woning en hebben dus genoeg privacy en hoeven geen rekening te houden met bijvoorbeeld buren. We zullen ook recreatief en âvoor de gezelligheidâ drugs gaan gebruiken. We zijn een vriendengroep, die voornamelijk een aantal keer per jaar drugs gebruikt op festivals, maar 1 a 2 keer per jaar ook eens een 2cb en keta avondje thuis organiseert. De meeste vrienden van me gaan het betreffende weekend aan de 2cb, keta en waarschijnlijk mdma/xtc. Een enkeling gaat coke gebruiken. We hebben hier allemaal genoeg ervaring mee en vinden dit soort avondjes al snel leuk en gezellig met elkaar. Ikzelf loop al enige tijd rond met het idee om ooit eens LSD te gaan gebruiken. Nu kan ik aan zegels van 220 ugl komen via onze vaste, betrouwbare dealer (het betreft hier echte LSD, niet de 1p âvariantâ). Ik heb me zoveel mogelijk ingelezen en verdiept in LSD, maar ik heb nog een aantal vragen. 1. Is dit vriendenweekend wel de juiste setting, aangezien ik de enige ben die wellicht LSD wil gaan gebruiken? (Emotioneel ben ik er in ieder geval helemaal klaar voor. Ben levenslustig en zit super lekker in mân vel, al maanden/jaren) 2. Stel dat ik om 12:00 LSD neem en we besluiten als vriendengroep om die middag nog een paar uurtjes de stad in te gaan, kan ik dan âgewoonâ mee gaan en me ânormaalâ gedragen, gesprekken voeren etc. of wordt dit met 110 ugl (halve zegel en voorgenomen dosis op basis van research) een onmogelijke opgave? Moet ik wellicht mân dosis verlagen? Ik heb ervaring met 32 mg 2cb in een dergelijke setting en kan me dan, buiten het feit dat ik erg melig/lacherig ben, ânormaalâ gedragen. Niets was toen overweldigend of beangstigend. 3. Ketamine is een van mân favoriete middelen. Vooral tijdens/na xtc, mdma en/of 2cb. Als ik om 12:00 de LSD heb ingenomen en we gaan âs avonds met zân allen âspacenâ, kan ik dan alsnog een paar puntjes keta meepakken? Eventueel als de piek van de LSD voorbij is? Mochten jullie als ervaringsdeskundigen adviseren dat dit niet het juiste moment is voor mân eerste keer LSD, dan houd ik het gewoon bij 2cb en keta en komt er hopelijk ooit een beter moment. Ik ben iemand die met (zoveel mogelijk ) verstand gebruikt en me dan ook altijd eerst volledig wil laten voorlichten. Bedankt alvast!"
"Dank jullie wel allemaal! Ik waardeer alle uitgebreide antwoorden enorm en heb daardoor toch besloten om op 'safe' te spelen en de LSD te bewaren voor een beter moment, waarbij ik minder 'moet'. De combinatie 2-CB en Ketamine (en mogelijk een kleine euforische upper) gaat het worden. Ik heb wel nog een andere vraag nu, aangezien een vriend van me nu 3-MMC heeft weten te bemachtigen. Ik heb dit al eens eerder gedaan en vond het een leuk goedje. Nu lees ik dat de combinatie 3-MMC en Ketamine 'goed' samen gaan (goed tussen aanhalingstekens, want 3-MMC blijft een research chemical natuurlijk). Over de combinatie 3-MMC en 2-CB kan ik weinig vinden en wat ik vind is veelal tegenstrijdig. Kan iemand mij hier meer over vertellen of moet ik hiervoor even een nieuw topic aanmaken in het juiste subforum?"