"heey pammetje82
ik ga nu mijn ervaring vertellen en aan jou dus het handvat om te kijken wat er achter dat deurtje zit.....
Ik gebruik nu al een aantal jaar en heb dankzij mijn verslaving en achtergrond ook de opleiding mbo4 gevolgd, om mijn ervaringen te gaan leren gebruiken om mezelf en anderen te kunnen helpen.
ik heb het ook bijna alle drugs gehad van xtc t/m crack, je kan t zo gek niet bedenken meid. Al met al ben ik dus blijven hangen aan de pijp en het blowen, en weet je wat me nou opvalt van de meeste gebruikers van de pijp, ze hebben vaak dezelfde gedrag en dan word er mij gevraagd waarom ik dat niet heb en dat valt alleen mondeling uit te leggen. 1 ding heb ik wel geleerd, en dat is het zelf uitkoken om te weten wat je in huis hebt gehaald en niet te vergeten, je moet mensen om je heen hebben die iets te vertellen hebben anders blijft je gedachte bij de coke. dit is mijn persoonlijke slogan: JE MOET HET GEBRUIKEN,...HET MOET NIET JOU GEBRUIKEN.
Veel mensen worden sniekie en vals, maar voor jou als persoon moet je zorgen dat je jezelf BESEFT dat dat gedrag door coke komt. Je hebt in mijn visie 3 soort rokers...1: de groundsieker, de windowwatcher, en de gewoone onder invloed ik als persoon.
Dat paranoia dat is in mijn persoonlijke ervaring de soort coke, ook voor mij 2 soorten, cker ik al die mixen ken, 1: para coke, 2: relaxed coke.
De para coke is het meest versneden .
Zodra ik zag dat iemand op de grond begon te zoeken naar " zogenaamd een stukie of korrel ", pakte ik WASPOEDER en zei ik ":"nou mag je zoeken..... dit i.v.m. het feit dat ook jij straks door die persoon ook gaat zoeken. hou jezelf dus niet voor de gek en wees bewust.
Ik denk dus dat de schade voor mij als gebruiker ondanks ik regelmatig base meevalt. vergeleken met meer dingen die schadelijk zijn. Dus beste pammetje82, waar ik er NA het gebruiken ook wel een paar van lust,...mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
ZORG WEL DAT JE GOED BLIJFT ETEN EN DRINKEN, ONDANKS DAT MISSCHIEN DE EETLUST VERMINDERD............TIP: BEGIN MET WAT VLA/YOGHURTACHTIG IETS ALS JE NIET GELIJK KAN ETEN.
BELANGRIJK: ben je met vrienden, zorg dat je een trekje hebt voor als ze weg zijn, om het relaxed te kunnen afsluiten,..en zeg het ze en hou je eraan dat je m niet opmaakt waar ze bij zijn. geloof me dat je hier echt blij mee bent, want op is op.
Is de coke van een ander die bij jou komt roken, stuur m dan met op z'n minst et 1 of 2 trekkies weg, anders blijven ze hangen terwijl het op is en trekken jou in hen lust naar meer, dus mee. wees voorbereid, bewust en realiseer dat de coke in feite DE WITTE SLOPER IS... voor mij meer in het gedrag dat je vertoont en de streken die erbij gaan komen.....? vals, sniekier.... meid ik geef je me email maar, want ik kan je nog veel meer vertellen..... hopelijk mag ik je beter leren kennen om babbels uit te wisselen, maar niks moet.... mijn email is [Modknip].....en hoop echt wat van je te horen.
gr. babbel_007"