Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal, Elke keer als ik een jointje rook moet ik zo veel spugen(gewoon spugen, niet overgeven) per hijs minstens 1 keer. Dit is alleen zo als ik kan spugen eigenlijk, dus als ik bijvoorbeeld buiten sta. Na een hijs krijg ik heel veel speeksel en dat heeft de vieze smaak van wiet of hasj(licht er aan wat ik rook). Als ik dat door slik ga ik over mijn nek.. Zijn er mensen die hier ook last van hebben of die weten wat ik er misschien tegen kan doen ? Vind het niet zo fijn, thanks!"
"Fool zei: Je joint draaien uit materiaal waar je niet van hoeft te spugen? Wellicht kun je lichte shag of tabakvervangers proberen? Klik om te vergroten... Ik rook inderdaad met zware shag omdat ik ook normaal rook, zal eens met lichtere shag proberen"
"Fool zei: En draai je zware shag normaal met filters? Klik om te vergroten... Nee dat niet"
"Hallo allemaal, Ik heb een vraagje namenlijk: Hoe kan je trippen van wiet ? Het lijkt mij een keer leuk om te trippen maar dan niet een bad trip, Hoe zou ik dit kunnen doen ?"
"Fool zei: Wat is jouw beeld van trippen? Klik om te vergroten... Gewoon dat je dingen ziet die niet gebeuren zoals dat alles beweegt etc. Maar niet te hevig natuurlijk."
"Psychedelibee zei: Als je genoeg cannabis neemt kun je effecten hebben die enigszins op trippen lijken. Voor wiet geldt dat sativa sneller trippy wordt dan indica, dus ga sowieso voor een sativa soortje. Als je niet vaak blowt zou je misschien trip effecten kunnen krijgen als je het uit een bong rookt. Voordeel aan roken is dat het snel inwerkt waardoor je telkens kunt inschatten of het nog heftiger kan. Maar met gewoon roken blijft het best lastig om zoveel wiet te roken dat je trippen. Mocht je hasj olie kunnen krijgen dan is dat ideaal, als je dat met een dabber verdampt wordt je heel snel heel high. Een andere goede optie is gewoon space cake bakken, wiet is een stuk sterker als je het eet. Nadeel aan eten is dat je ook makkelijk teveel eet waardoor het geen leuke ervaring wordt. Klik om te vergroten... Ik heb niet zo heel veel verstand van wiet, Wat is Sativa en Indica ?"