Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En vaak snuif ik 2 x per maand ofso."
"Sinds een paar maanden heb ik wanneer ik speed snuif totaal niet meer "scherp" word. Beter gezegd, ik word "bot" of "hersendood". Alles gaat veel trager in m'n hersenen lijkt het wel. Met de speed is niets mis mee. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?"
"25tolife zei: Vraag me dan af hoeveel je eet? Hoevaak en hoeveel je gebruikt om je een goed antwoord te kunnen geven. Een pauze zou waarschijnlijk een goede optie , anders kan je naar de huisarts toe die geheimhoudingsplicht heeft. Maar goed misschien is het inmiddels al minder aan het worden. Klik om te vergroten... Door de weeks blow ik wel eens (gram per week ofso) dus met eten is niet echt de oorzaak lijkt me. Onder invloed natuurlijk niet. Gemiddeld 3/4 gr of 1 gr in het hele weekend. (zaterdag middag tot zondag ochtend)"