Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'bot' worden van speed

'bot' worden van speed

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
aweversLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sinds een paar maanden heb ik wanneer ik speed snuif totaal niet meer "scherp" word. Beter gezegd, ik word "bot" of "hersendood". Alles gaat veel trager in m'n hersenen lijkt het wel. Met de speed is niets mis mee. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vraag me dan af hoeveel je eet? Hoevaak en hoeveel je gebruikt om je een goed antwoord te kunnen geven.

Een pauze zou waarschijnlijk een goede optie , anders kan je naar de huisarts toe die geheimhoudingsplicht heeft.
Maar goed misschien is het inmiddels al minder aan het worden.
a
aweversLid
01-01-2024, 00:00
#3
25tolife zei:
Vraag me dan af hoeveel je eet? Hoevaak en hoeveel je gebruikt om je een goed antwoord te kunnen geven.

Een pauze zou waarschijnlijk een goede optie , anders kan je naar de huisarts toe die geheimhoudingsplicht heeft.
Maar goed misschien is het inmiddels al minder aan het worden.
Klik om te vergroten...

Door de weeks blow ik wel eens (gram per week ofso) dus met eten is niet echt de oorzaak lijkt me.
Onder invloed natuurlijk niet.

Gemiddeld 3/4 gr of 1 gr in het hele weekend. (zaterdag middag tot zondag ochtend)
a
aweversLid
01-01-2024, 00:00
#4
En vaak snuif ik 2 x per maand ofso.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan zou ik gewoon naar je huisarts gaan en vertel hem je probleem daarna word er pas gevraagd wat er gebeurd, je kan open kaart spelen. Dus zou hem vertellen dat ik het eens gedaan heb en daar nu last van heb.

Zo is het immers toch ook?
Vermoed dat je gewoon even wat rust nodig hebt, maar dat weet je huisarts beter. Aangezien je verder gewoon goed eet en geen overmatig gebruik (sommige vinden misschien van wel , maar waar ligt de grens dan?)

Een bezoekje naar de huisarts die weet vast wel betere suggesties van mij. Met de juiste behandeling ben je zo weer de oude is mijn vermoeden!

Succes!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een vriendin van mij had iets soortgelijks met haar gaat het nu maandje later prima misschien al langer. Was ook gewoon naar de huisarts gegaan ze nam een kuur van iets daarna was haar probleem opgelost.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."