Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een vraag ivm een uitnoding tot verhoor dat ik volgende week naartoe moet gaan. Ik was 2 maand geleden betrapt als ik een sleutel coke aan het doen was tijdens het uitgaan. Het ging om een heel kleine hoeveelheid coke, maar als ze vroegen of ik nog iets bijhad heb ik ze mijn ket ook gegeven, dat ook een kleine hoeveelheid was . Ik heb toen wel gezegd dat het ook coke was maar ze zullen het waarschijnlijk wel getest hebben en gezien hebben dat het ket was. Wat zou ik vertellen als ik op het verhoor ben? Ik ben aan het twijfelen om te zeggen dat ik het gekocht heb van een onbekende persoon in een park ofwel zeggen dat ik de zakjes ergens gevonden heb. Heeft iemand suggesties wat ik het best zou doen?"
"Dirkjan zei: Ik vind het vreemd dat je uitgenodigd bent voor verhoor met een kleine gebruikershoeveelheid drugs. Volgens mij moeten ze dit meestal door de vingers zien. Had je verder al wel een strafblad? Of die Ketamine is getest weet ik niet, maar ook al zou dat zo zijn kun je nog steeds gewoon zeggen dat het coke is en doen alsof je dat echt dacht. En hoe je eraan komt kun je gewoon uit je mouw schudden. Ze willen natuurlijk stiekem heel graag weten waar het vandaan komt. Maar wat willen ze doen, je net zo lang martelen totdat je het eerlijk vertelt? Niets aan het handje. Klik om te vergroten... Ik heb geen strafblad, maar ik ben in het verleden wel al nog eens betrapt geweest met drugs. Toen ging het om een heel kleine hoeveelheid wiet (genoeg voor 1 joint) en toen moest ik ook op verhoor gaan, maar dat verhoor stelde niet echt iets voor. En toen ik 18 jaar was werd ik ook betrapt als ik met wat vrienden een joint aan het roken was, we zijn toen weggelopen van de politie en dan hebben ze ons wel nog kunnen klissen maar ze hadden toen geen wiet gevonden. Zouden ze me strenger aanpakken omdat ik deze zaken in het verleden al heb meegemaakt?"