Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zit momenteel midden in de cold turkey van Fentanyl. Heb plijsters van 12,5 yg gekregen voor chronische rugpijn. Hielp om de rugpijn dragelijk te maken, wel wat paranoia en eerste week sterke hoofdpijn, misselijkheid. Die stopte, ging een week goed toen werd ik opeens heel ziek. Op advies van het ziekenhuis gestopt, flinke afkick verschijnselen. Ziekenhuis zei toen ik na een paar dagen nog ziek was dat het niet van de plijsters kwam maar dat ik gewoon griep had. Toch eerst uitgeziekt, na 2 weken weer begonnen. Ging goed voor een week (weinig bijverschijnselen dit keer), toen werd ik weer flink ziek (overgeven, beroerd voelen). Dacht eerst dat het weer griep was. Na een week op advies van mijn huisarts gestopt, blijkt toch door de Fentanyl te komen. Nu 3 dagen gestopt, alle genoemde bijverschijnselen vooral paniek, niet slapen, diaree en me gewoon heel erg beroerd voelen."