Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, ik ben ook nieuw hier. Ik las je bericht en herkende mezelf er ontzettend in. Vorig jaar toen ik 18 was ook XTC gedaan en de kater die ik had was niet te doen. Ik werd manisch depressief en staarde soms een uur naar het plafond. Bij mij hield het geen 3 maand aan, maar was het met een week of 3 verdwenen. Ik heb ontdekt bij mezelf dat je er niet teveel in moet geloven, ten slotte is het een mentale kwestie. Ik ben van mezelf een angstig aangelegd persoon en voor mijn idee ben jij ook niet vies van een potje overdenken . Geef het wat rust, laat het gaan en ik denk dat je wr zo overheen bent. Het beste toegewenst! Assiejager."