Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Smokers Ik vroeg me af bij welke shop in Rotterdam je smaakjes vloei kan halen (aardbei, perzik etc), want ik heb er al veel geprobeerd maar niemand heeft ze, de lachende paus had ze wel, maarja die is dicht Een site waar je ze kan bestellen is ook goed. keep smokin !"
"ja ik ahd het ook gegoogeld, maar ik vond niks :P iig dankjewel"
"Top 44 van Geeltje"
"AK-47 van Witte De With en hasj vind ik niet zó"
"leuk :P ik ben ook 15 en smoke al 3 jaar :P mijn ervaring van leeftijdgenoten is dat ze ( bij mij ) altijd gelijk genoeg wiet krijgen en soms spacen ze 'm dan dood op de grond xD, maarja dat hangt er maar net vanaf hoeveel je blowt"