Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yo Rudolf, Ik heb dit account speciaal voor jou aangemaakt. Eigenlijk moet ik hard bezig met afstuderen maar ik kwam bij toeval dit tegen en moet zeggen, jouw situatie is fucked up. Maar beste kerel, je bent er bijna vanaf! Doe mij, je zoon, je vrouw en jezelf een lol en ga aub niet hogere doseringen of andere dingen spuiten. Dit account heb ik aangemaakt om jou te steunen. Het is immers beter om nu veeellll pijn te leiden, maar over paar maanden als een normaal mens te kunnen leven dan nu de gemakkelijke weg in te slaan waardoor jij je op lange termijn slecht zal blijven voelen. Dude, zorg ervoor dat jij een inspiratiebron wordt voor anderen! wees mentaal sterk en erken dat het moeilijk zal zijn, maar je moet er nu eenmaal doorheen. Daarnaast heb ik een advies voor je. Ik ben zelf christelijk en ik getuig ervan dat het geloof je kan helpen, maar je moet ervoor openstaan. Als je geen christen bent, zul je waarschijnlijk denken: jaja heb je er weer zo één. Maar ik probeer je gewoon te helpen. Vertrouw me maar, als jij alles in de handen van de Heer legt, zal hij er uiteindelijk voor zorgen dat het goed komt. Nou Rudolf, ik ga maar beginnen met studeren. Volhouden he!"