Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"speedjunky69 zei: Mmm ja in principe is oxazepam ook niet ideaal als slaapmiddel. T werkt somspas na 2 uur en werkt erg kort dus gauw weer wakker. Wat je zou kunnen proberen is de oxazepam nemen wachten tot ie goed werkt op bed gaan liggen en net voor het slapen wat diazepam nemen afhankelijk van je tolerantie. De diazepam is een langwerkende benzo dus misschien dat je dan ietgs langer doorslaapt maar je hebt best kans dat als je ligt te slapen en die oxazepam werkt uit dat je ondanks de diazepam toch wakker word. Beter vraag je gewoon een doorslaper als flurazepam(schrijven ze niet vaak voor) of nitrazepam. Klik om te vergroten..."