Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nu ook aan het stoppen sinds afgelopen vrijdag kan mij inleven in jou frustraties. Lees mijn post in cannabis verslavend? ik ben nu ook aan het stoppen na 10 jaar chronisch gebruik rookte +/- 8 per dag. Probeer je wat tips te geven die mij helpen. Schrijf voor jezelf eens de voordelen en nadelen ervan op,nu zal je denken joh die heb ik in mijn hoofd zitten en weet waarom ik stoppen wil,maar op momenten dat je je KUT VOELT vergeet je soms even waarom je stopt omdat je excuus zoeken gaat om je jointje ff te kunnen roken,maar doe het eens dan heb je het voor jezelf op papier staan .. ik heb vaker geprobeerd te stoppen en gaf het de 1e,2e,3e dag vaker op omdat ik zo gefrustreerd was .. en mezelf ging tegenwerken ,vergat op erg moeilijk momenten mijn voordelen uit het stoppen en ging goedkeuringen zoeken om toch even een jointje te roken,het vervelende gevoel uit mijzelf te krijgen .. Nu ben ik bijna 1 week gestopt, heb het nog erg moeilijk.. maar ik kijk steeds als ik het moeilijk heb even naar het blaadje van ja shit ik doe het niet voor niks.. ik haal mezelf niet meer over tot roken van het jointje ..kijk alle nadelen daar doe ik het voor ,kijk alle voordelen daar doe ik het voor.. het is geen oplossing wel een heel klein en simpel ruggesteuntje .. Je kan NIET stoppen zonder KEIHARD voor jezelf te wezen en het gewoon te doen.. het kut gevoel en alle bijkomende verschijnselen zijn niet te ontvluchten .. en benzo's als oxy en alle andere pammetjes helpen je op naar een volgende verslaving ,schiet echt niet op ..weet waarover ik praat , heb last van hyperventilaties en heb dit vaak voorgeschreven gekregen en moet dat echt NOOIT weer..troep. Sporten helpt goed om wat beter te slapen en rustiger in jezelf te worden ervaar ik ,veel erover praten ook en uiteraard inlezen over ervaring die op inet gedeeld worden . wat voor mijn gevoel ook helpt is : zijn homeopatische rustgevende middeltjes misschien ook voor jou? wens je iig veel succes en hoop dat je er iets aan hebt"
"Hallo allemaal, ik heb hier een account aangemaakt omdat ik ervaringen over stoppen met blowen aan het googlen was en deze site tegenkwam. Ik heb 10 jaar lang dagelijks geblowd en laatste jaren ook extreem veel, de eerste stak ik op nadat ik 15 minuten wakker was, rookte als ik een gemiddelde nemen moet ongeveer 8 joints op een dag, nu ben ik gestopt sinds afgelopen vrijdag heb daar goede persoonlijke redens voor,en ga het ook zeker volhouden! maar ik ondervind nog steeds veel vervelende afkickverschijnselen zoals oa het welbekende slecht in slaap komen,drang naar ontspanning door het roken van een jointje,trillerig,vaak hoofdpijn,nerveus,regelmatig last een vervelende druk op mijn borst rond mijn hartstreek wat daarna gespaard gaat met vervelende hersenspinsels en benauwdheid. Ik ben bekend met hyperventilatie en paniekaanvallen en het heeft daar sterk wat van weg,ook heb ik erg last van moodswings ..voel de emoties die altijd weggekropt zijn door het roken van jointjes , ik kan erg moeilijk stil blijven zitten of liggen, de klachten zullen vast naarmate de dagen,weken,maanden gaan verstrijken vast gaan afnemen maar het blijft vervelend . Ik ben dus 100% van mening dat Cannabis zowel geestelijk als lichamelijk erg verslavend is bij chronisch veel gebruik ervan! Ik heb mijn gevoel uitgebreid omschreven voor de toekomstige mede quiters die zichzelf afvragen of bepaalde klachten normaal zijn bij het afkicken van Cannabis en dat ze na het lezen van dit evt. wat rust in zichzelf vinden ,omdat voor mij persoonlijk het inlezen over stoppen met Cannabis een goede ruggesteun is. voor de mensen in hetzelfde schuitje hou vol de groeten"