Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nog even een toevoeging op mijn eerdere verhaal. Vandaag heb ik in zijn zak een pakje gevonden. Hierin zat een klein bolletje. Beetje korrelig. Het is voornamelijk wit, maar met een bruinige gloed. Ik heb mijn vriend geconfronteerd, maar hij zegt dat het ritalin is. Dit geloof ik dus niet, want het ziet er niet uit als ritalin. En na 1,5 jaar weet ik echt wel hoe dat eruit ziet. Hoe kom ik erachter wat het is? Is het coke of crack????"
"Kan iemand mij helpen? Ik heb het vermoeden dat mijn vriend nog steeds gebruikt. Hij heeft een drugsverleden, maar hij zei dat die gestopt was. Vorig jaar heb ik hem 2 keer betrapt. 1x met coke en 1x met crack. Ook snuift hij regelmatig zijn ritalin. Hij heeft nu al een aantal keren 56 (voor een week) ritalin in 1 of 2 avonden weggesnoven. Nu vermoed ik dat hij nog steeds crack of coke gebruikt. Want hij belt vaak met dezelfde nummers en vaak als zijn telefoon gaat thuis neemt die niet op. Want alleen die gasten hebben zijn nummer. Net ging die iets pakken en 2 tellen later zegt die ineens... ow ja ik ga ff sigaretten halen. Omdat ik hem niet vertrouw ging ik boven kijken. En ben erachter dat die geld verstopt. Nu is mijn vraag? Hoe kan ik hem betrappen op iets, want hij is erg voorzichtig sinds ik hem betrapt heb. Moet ik het geld terug leggen, want hij weet niet dat ik het gevonden heb. Hoop dat iemand goede raad heeft."
"Tufnut zei: Doet het er echt toe? Wat het ook is, het is zorgelijk dat hij het als bolletje op zak draagt. Eerlijk gezegd geloof ik het ook niet en kan het goed iets anders zijn. Als je het zeker wilt weten kun je het laten testen bij een testservice. Wat zou jij graag willen met deze situatie? Met je vriend en met zijn gebruik? Klik om te vergroten... Ik zou graag willen dat die stopt met al die troep. De 1ste 3 maanden van onze relatie ging het goed, maar de laatste weken hebben we alleen maar ruzie erom. Het is zo dubbel allemaal. Ik heb een dochtertje en wil niet dat zij er ook maar iets mee te maken krijgt. We kunnen allebei het huis wat we samen hebben niet alleen betalen, dus dat zou betekenen dat we niet alleen uit elkaar gaan, maar ook geen huis meer hebben. En ja ik hou van hem, want hij heeft ook heel veel goede kanten. Tis echt zo moeilijk allemaal. Dus het maakt eigenlijk niet uit wat het is.... het is gewoon zooi en hij liegt erom."
"Nee het is niet zijn dochter en nee we zijn niet getrouwd. Ik heb al een aantal keren rustig met hem hierover gepraat. En ik weet dat hij het zelf moet doen en ook omdat die het dan zelf wil en niet voor mij, want dan is de kans op terug vallen groter. Hij heeft al een keer bij de brijder gelopen, maar ja dat heeft dus weinig zin gehad. Ik weet ook waarom het de 1ste 3 maanden goed ging, toen kreeg hij nog elke week een uc (urine controle). Het is in ieder geval duidelijk dat hij niet eerlijk is en dat ik heel goed moet nadenken wat ik nou wil. Want dit trek ik niet langer. Gelukkiger wordt ik er niet van."