Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heey allemaal ik heb ff een vraagje, mn broertje heeft 1 week ghb + speed gebruikt , nu heeft hij steeds erg kramp in zijn buik en zweet hij heel erg , het komt met vlagen . nu is mijn vraag is dit een (afkick)verschijnsel van zijn gebruik de afgelopen week ? en wat kan hij nog meer verwachten van een weekje ghb"