Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kan je in principe lang bewaren, alleen als het vers is (nat) of je hebt het net laten drogen is de geur nog heel sterk, en het brand vet in je naze. Nu moet dat ook met goeie pep maar als je het gewoon bewaard gaat vooral de geur snel weg en brand ook bijna niet meer, maar het werkt gewoon nog prima...!"
"pasta pep meestal wel de beste want als je droge poeder krijgt ligt het vaak al een tijdje en is het al aan het kapot gaan tenminste dat is mogelijk, dus jou pasta qua uitwerking zal aardig goed zijn. Maar als je zo'n slechte ervaring hebt met pep waarom zou je het dan nog nemen? ikzelf word knetter para van wiet en hasj moet er ook niet meer aan denken om te blowen. Maar als je het echt weer een keer wilt proberen neem dan idd een klein lijntje en wacht ff op het effect, mocht je je weer kut enzo gaan voelen dan weet je genoeg toch."
"Tolerantie kan pas na jaren optreden, kwam bij mij ook vrij laat en de dunne lijntjes waar je het over hebt hoef ik al niet aan te beginnen want heeft gewoon geen effect meer, zelfs niet na bijna 2 jaar helemaal gestopt te zijn, maar de mate van effect hebben is van zoveel factoren afhankelijk, die hoef ik niet te noemen, staat allemaal duidelijk op dit forum. Groet"
"waarom zou je je pep laten testen, ik neem al zo'n 15 jaar lang pep waarschijnlijk nog wel langer en heb het nooit laten testen, pep is meestal gewoon pep, de samenstelling enzo is soms anders en het versnijdingsmiddel varieert nog wel eens maar bij pep is dat meestal caffeine het effect is meestal goed en hetzelfde, tenminste ik heb nog nooit rommel gehad sos daarentegen wel eens, maar daar word veel meer mee geknoeid. Btw ja kan ook test dingen krijgen online, kost een tientje, daar mee ken je ook je spul testen (mdma 2cb amfetamine)"
"goeie post rspct"
"is er btw nix om die caffeine rommel deruit te halen? ik heb btw nu pep met mannitol, ook zoiets et werkt prima maar waarom zou je et met mannitol versnijden en waarom zou je het ubhpt versnijden! spul kost al nix....."
"ja mentaal je goed klote voelen van de pep daar weet ik alles van, was zelfs dagen down van 1 lijntje p, weet et nog goed maar ik heb het afgelopen 2 jaar wel stukken minder last van side-effects, maar ik doe het ook al vrij lang maar iemand een id waarom ik nu veel minder last heb? mss omdat ik bijna nooit meer feest en after, maar wel af en toe in het weekend met een pilsie en een snaus pep op lekker zit te chillen thuis en in de regel max 1 nachtje wakker."
"PAM kan helpen tegen het feeling down effect, neem oxa of dia, makkelijk online te bestellen en werkt voor mij cker"