Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik dus ook niet"
"Hallo Zou er misschien iemand is deftig kunnen uitleggen hoe ik coke het beste bewaar. Paar maand geleden bleef die coke altijd hard enz maar nu het hier warmer wordt op mijn kamer wordt die altijd enorm zacht. Ook al licht die in een donker schuifje in mijn bureau Waar kan ik da nu het beste in bewaren? Ik doe dat altij in zo het plastiekje van een pakje sigaretten. Waar kan ik da nu het beste leggen? In de frigo? In diepvries? Luchtdicht? Hopelijk krijg is snel antwoord Bedankt"
"Enige hints wat voor zakjes? Zakjes waar ze weed in doen bv ?"
"in de koelkast leggen, is dit aangeraden? Donker en koel dus"
"Wil het eerst deftig droog kruigen. Zo valt het echt niet om te zette naar poeder"
"Oke het heeft een nachtje in de koelkast gelegen en het enige wat ik merk is dat het...nog zachter is geworden ;x"
"Het rare is, ik heb men sos eens heel de dag in mijn auto late liggen terwijl het SNIKheet was en toen ik daarna een lijn wou leggen was hij echt steenhard en kon ik hem PERFECT verpoederen Dus ik begin te twijfelen over het feit om het koel te bewaren"