Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi allemaal, Ik zal me even voorstellen. Ik ben marjan verslaafd aan diazepam, inmiddels 6 jaar nu. Ik zit nu op 40 mg p/d.het is begonnen met hartritmestoornissen. Ik kreeg betablokkers voorgeschreven en dazepam om mijn lichaam rustig te houden. Ivm evt. comlicaties. nou heb ik een korte vraag: afkicken in een reguliere kliniek zit er voor mij niet in, omdat dit te veel stress oplevert. Heeft iemand een tip voor mij? Langaam afbouwen wellicht? Ik krijg zoveel verschillende en info. Wie heeft hier ervaring mee? IK bedank julllie alvast voor de aandacht! grtz Marjan."