Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de band Primal Fear maakt goeie muziek, alleen jammer dat sommige van hun teksten sadistisch zijn, maar voor de rest heerlijke (hard)rock hier is een link naar een van hun hardere nummers (kwallificatie Metelica): New religion [youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vcAwhjn9KSE&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vcAwhjn9KSE&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]"