Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ik ben nieuw hier op het forum en heb nog nooit hard drugs gebruikt maar wik wel een keer xtc proberen, nu heb ik thuis wel xtc liggen (goudstaafjes) maar heb het tot nu toe niet aangedurfd om het te proberen ik weet niet hoe veel ik moet nemen, en of ik ze niet eerst moet laten testen op hun concentratie ik heb ze wel gekocht bij iemand die ik ken koop ook altijd wiet bij hem XD.... Graag advies over hoeveel ik moet nemen en wanneer ik evt extra moet nemen ?? En of ik ze eerst moet laten testen of niet"
"Hehe ben miss gewoon een ouwe gek die te voorzichtig is geworden ben al 27 dus nee ben niet te jong eerder te oud en heb hier en daar idd gehoord dat goudstaafjes best heftig zijn daarom vraag ik me ook af hoeveel ik moet nemen voor de eerste keer niet dat ik gelijk een overdosis neem ofzo XD"
"Oké allemaal heel erg bedankt ga er een laten testen als ik daarvan de waardes weet 1-2 mg per kilo"