Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik begrijp zeer goed hoe het voelt om clusterhoofdpijn te hebben, ik lijdt er namelijk zelf ook aan. Een kleine twee jaar geleden kreeg ik er voor het eerst mee te maken. Maar eigenlijk viel dit best nog mee in vergelijking met wat ik de laatste maand ervaar. Meerdere keren per dag krijg ik er aanvallen van. En ik kan u verzekeren dat het geen pretje is, zeker nu ik in de blok zit. De huisarts schreef destijds isoptine en sumatriptan voor. Sinds kort ben ik overgeschakeld naar Desiril ipv isoptine (ik had het gevoel dat het niet meer werkte). Maar voorlopig neemt de pijn niet af. Ik ben ondertussen ook bezig met een acupunctuur behandeling bij een chinese dokter, volgens deze man ligt de oorzaak van mijn clusterhoofdpijn bij mijn lever. Ik rook wel dagelijks een joint of 2 Ã 3 (al enkele jaren). Wat volgens deze dokter (en andere) de lever serieus aantast. Maar daar vind ik althans op internet niet direct iets van terug. Dus blijft voor mij de reden van die koppijn een groot mysterie. Iemand die me daarbij kan helpen? Wat ik hier lees over rilatin snuiven tegen clusterhoofdpijn is het eerste wat ik ervan hoor. maar als het helpt is het misschien wel het proberen waard..."