Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb tot nu toe 2x XTC gedaan waarvaan één keer kort geleden. Nu had ik voordat ik het had genomen al best wel wat informatie erover opgezocht etc. Van iedereen gehoord dat XTC enorm gruwelijk is maar ik heb dat tot nu toe niet zo meegemaakt. Ik had wel dat ik alles leuk vond, maar niet dat alles enorm gruwelijk was en dat ik me geweldig gelukkig voelde. Voor de beide keren dat ik XTC heb genomen heb ik toetsweek daar recent voor gehad, dus in die week hen ik veel Ritalin genomen... Nu heb ik van iemand gehoord dat het kan dat ik weinig heb gevoeld ivm de Ritalin, kan dat kloppen, en zo ja hoe zit dat dan? alvast bedankt"
"Betekend dat dan ook dat, als mijn hersenen nog zeg maar niet ''hersteld'' zijn van de ritalin zoals jij het omschrijft, dat ik mijn hersenen dan extra schade toebreng als ik kort (paar dagen) nadat ik ritalin heb gebruikt XTC ga gebruiken?"