Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet niet of ik hier de regels omtrent reclame verbreek, maar mocht het zo zijn dan hoop ik dat het eenmaal door de vingers gezien kan worden aangezien ik net een minuut ben geregistreerd. Ik ben zelf net begonnen met het verzamelen van spullen voor de kweek. Ook ik heb lang gezocht naar potten, aangezien ik weinig of geen jam eet, maar bij brouwwereld (google) verkopen ze verschillende potten en andere verpakkingen. Ik vond daar inmaak potten (dus bestand tegen hoge temperatuur) met een opening breder dan de werkelijke inhoud voor weinig aangeboden. Zelf heb ik er een aantal besteld en voldoen ze denk ik prima."
"PepTalk zei: Hallo Zwartlong, Welkom op dit forum! Het is gewoon toegestaan links te plaatsen, zolang ze maar een informatieve waarde, hebben en aansluiten bij de inhoud van het topic. Een link voor een bepaalde website een aantal keer posten wordt al reclame gezien. Random overal met links strooien beschouwen we al spam. Maar wanneer ik google op brouwwereld, kom ik enkel brouwmarkt tegen. Bedoel je die? http://www.brouwmarkt.nl/jam-sapmaken-c-323.html Klik om te vergroten... Peptalk, bedankt voor het welkom! Ja, het is inderdaad brouwmarkt. Mijn fout. Ik heb daar de hoekige inmaak potten besteld uit de Twistoff sectie. http://www.brouwmarkt.nl/inmaakglas-ron ... -3056.html"