Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat naar. Mensen aan de andere kant van een computer of telefoon kunnen werkelijk alles zeggen. Gewoon niet op hun "goede" woord vertrouwen dus en geen geld overmaken. --------- Ik heb zelf ook een vraag die een beetje hier over gaat, althans ik hoop niet dat het om oplichting gaat. Meer een controle vraag. Heeft er hier iemand foto's van hoe de verpakking van een fentanyl pleister 25ugl van het merk Aurobindo eruit ziet? Ik heb 2 varianten de "gekke" te zien in de bijgevoegde foto.; Wit vierkantje met normale informatie/naam pleister erop en daar om heen is alles wit. De tweede (zie foto) is het zelfde alleen heeft die ipv helemaal wit, een zwart rechthoekje rechts bovenin, er hoogte van het scheurrandje. Kan iemand mij vertellen of dit normaal is? Alles ziet er het zelfde uit; De pleister op de verpakking als de fentanyl pleister zelf in het zakje etc. Ik hoor graag of iemand dit herkend. Heeft de apotheek/fabrikant toevallig 2 'soorten'? Is het zwarte rechthoekje een drukfout, een nieuwe variant van verpakking? Een andere oplage of een foutje wellicht? Ik hoor het graag!"
"Jmths zei: Over controle gesproken, er staat een hoop persoonsgebonden informatie vermeld op je foto. Klik om te vergroten... Dankjewel voor de reactie!('s) Ja? Dat wist ik niet. Stom. Ik krijg doorgaans van de huisarts en dit zag er (op het zwarte vlakje na dus) precies het zelfde uit als al die pleisters die ik van de apotheek gekregen heb. Inmiddels 2 gebruikt en het lijkt gewoon als normaal te werken. Ik ga kijken of ik de foto verwijderd krijg, dank voor de waarschuwing."