Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik hoop dat er nog iemand reageert hierop, maar ik heb hetzelfde....alleen gebruik ik elke dag speed Ik dacht in eerste instantie dat ik Asperger had, maar op een gegeven moment las ik iets over hoogsensitief en deed een zelftest...daaruit bleek dat ik 20 van de 21 vragen met ja had beantwoord! Ik wil heel graag zonder die troep leven, doe het nu 9 jaar en ben hooguit half jaartje gestopt geweest.. Het probleem is dat ik me mezelf voel en veel verschillende dingen tegelijk onder controle heb met speed op... Heb verder alles goed voor elkaar...koophuisje...goede baan...vriendje... etc... dus dat maakt het nog lastiger om te stoppen!! Ik denk dat ik zoiezo een aantal boeken ga kopen over hoogsensitief + werkboek Groetjes"