Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar informatie over het verschil tussen de verschillende amphetamine varianten specifiek : - Adderall (75% R-amp, 25% L-amp) - Dexedrine/Dextroamphetamine (100% R-amp) - Speed (50%R-amp, 50%L-amp) Als je het zou bekijken vanuit een puur athletisch perspectief. Niet perse de high, maar eerder op gebied van de energieboost/snelheid en euforia. Ik lees nogal veel beweringen, en ze lopen aardig uit elkaar."
"Casaan zei: Ik geloof dat EPO wel goede resultaten heeft op het gebied van het athlestisch perspectief. Klik om te vergroten... Het gaat over neurostimulanten, EPO is een hematocrit verhoger die de VO2max verbeterd. En vrij zwak in vergelijking met andere producten. Het heeft naam gemaakt omdat het in tegenstelling tot amphetamine en anabolica niet op te sporen was."