Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ijsman zei: Hallo ben een jongen van 27 en wil graag meer hier neer zetten over me zelf Maja je weet nooit wie meekijkt nou uhh heb zat meegemaakt geen excuus om te gebruiken wel de makkelijkste weg maar goed.. veel rond gekeken eop sites enZ maar ben nu weer ong 6/7 weken weer afhankelijk van dat klote spul en wil ik snel vanaf! al 1x in kliniek afgekickt en 1 x col turkey niet erg fijn! heb baclofen kunnen regelen als moet meer en oxazepam 50 maar zit dus ook alweer aan de ox zo'n 5 weken elke dag nu is mijn vraag hoe moet ik dit gaan doen kan ik ineens stoppen met g en overstappen naar baclofen of moet je het eerst afbouwen de g en baclofen opbouwen voor mij nog geen duidelijk antwoord kunnen vinden wie of kent hett? of weet wat ik niet doen slape blieft help me ! Klik om te vergroten... Hey maatje, ik heb hier nog een uitgebreid schema liggen om door middel van baclofen af te kicken, phenibut kent zn trucjes ook, ik kom hier zo op terug oke. Wat is de status nu? Het is jammer dat je nu ook al 5 weken aan de Ox zit, dit kunnen we even negeren (gaba-a) en wordt een hulpmiddel maar tegelijk een probleem voor later. Hoeveel per dag pak je dit? ik neem aan alleen met slapen of ook de hele dag. ( om de 8 u? )"
"ijsman zei: Ik heb thuis genoeg baclofen liggen en oxazepam via via kunnen regelen.. maar mijn vraag is meer hoe ik het moet doen .. moet je g afbouwen met behulp van baclofen?? en is oxazepam nodig?? op Google beetje gekeken en daar stond namelijk van wel dus dat in huis gehaald. Klik om te vergroten... Het gaat je lukken, mijn berichten komen later aan omdat ze nog goedgekeurd moeten worden dus ik kom er vanavond of morgen op terug. *KNIP* Lyrica voor het blokkeren (tot op zekere hoogte) van je insane verhoogde glutamaat is echt een handig iets in dit geval. BTW aangezien alle kleine beetje helpen koop morgen even bij een drogist of dergelijke Magnesium ( let op dat je geen oxide verbinding koopt, deze worden niet of nauwelijks door je lichaam opgenomen ) dit kan zeer zeker goed bijdragen aan de afkick. ''When sufficient glutamate is present, magnesium is dislodged from the NMDA receptor, allowing the neuron to “fire” as calcium enters. Sufficient magnesium, therefore, is needed to prevent the excessive calcium–mediated stimulation of neurons.'' Probeer je calcium inname daarom ook te beperken tijdens je afkick. ( Evenals andere uppers zoals cafeïne, ook al ben je moe van weinig slaap, dit maakt het namelijk alleen erger. )"
"Ik kan btw geen berichten sturen prive .. Mod?"
"Over; Leveldesigner - ik ben hier zijn berichten aant lezen en begrijp meteen dat dit een man is die weet waar die over praat. Ik heb momenteel contact gelegt met ijsman via whatsapp en ik ga deze jongen proberen erdoor te lootsen -ookal ken ik hem nauwelijks hij wekt sympatie bij me op. Dat alles heeft vooral te maken met dat iedereen zegt detox onder professioneel toezicht is beter, en iedereen hamert hier altijd waar ik ook kom, op elk forum over door. Bij mensen zoals ijsman heeft dit geen nut.. hij geeft duidelijk aan kliniek is geen optie. Daarmee is dat onderwerp afgesloten in mijn ogen. Je kan iemand niet dwingen dingen op te geven terwijl er ( uiteraard risicovollere ) opties zijn. Zo blijft deze jongenman in de circel zitten niet wetend wat te doen Ă— het alleen erger maken naarmate de tijd vorderd. Deze jongen heeft baclos thuis, oxazepam thuis en wss genoeg g om te taperen. Wie zijn wij om te blijven hameren op professioneel hulp. Hij wil het thuis doen, dus gaan we het thuis doen. Ik zeg hierbij ik onderzoek ghb en al zijn charmes maar ook zijn negativiteit al meer als 5 jaar en weet het een en ander over de werking in de hersenen, op korte en lange termijn. 7 weken hooked moet dalijk helemaal goed komen, sneller als we denken. Zodra men het niet meer uit houd van wd is er iets niet goed met wat je aant doen bent. We gaan jullie updates geven met het verloop hiervan. Fijn voor ijsman en fijn voor toekomstige verslaafde."
"Err daarbij opiaten zijn een zeer slechte optie in dit geval. Schap dat van je lijst. Morgen ben ik nuchter ^^ we praten dan. Cheers buddys"
"Pas op voor die wierie vriend, niet meer roken. Laat ik et zo stellen: kans op een langdurige psychose bij jou is groot als je dit gaat pushen, als ik dit zo even snel lees heb je geluk gehad dat dit dopamine gerelateerd was, dit zijn meestal ( opletten wat ik zeg, ik bedoel ofc vooral icm druggebruik ) kortdurende psychoses. Maar voor wiet EN aanleg geld: "With enough use of the drug, these people may develop long-lasting or even permanent psychosis. '' Iemand waarmee ik een tijd lang gewerkt heb heeft me verteld over dopamine gerelateerde psychoses en NMDA-receptor psychoses, als je die wiet gaat pushen ga je je NMDA-receptoren triggeren, dit wil je niet. Als je nuchter bent blijf je dan namelijk vaak in je psychose hangen, terwijl dit bij verhoogde dopamine vaak niet zo is. ( Als je nuchter wordt, je dopamine komt weer op normale pijl, verdwijnen de paranoïde gedachte vaak. ) Bij jou was het meer dagen niet geslapen - wat voor een soort reverse-neuronchemesty zorgt - om het snel uit te leggen normaal zakt je dopamine-peil s' nachts en overdags, zodra je daglicht in je ogen krijgt wordt je melatonine afgebroken en komt je dopamine op gang. Máár zodra je snachts niet slaapt maakt je dopamine overuren en zorgt dit voor een soort extra release. Soms wordt er zelfs aangeraden bij mensen die een verlaagde dopaminegehalte hebben om een nachtje wakker te blijven om te kijken wat dit met ze doet. Dopamine wordt dan dus extra aangemaakt, zo trigger je dus namelijk ook het verhaal van te lang niet slapen en je kan gaan hallucineren. ) Nou dit verhaal plus een verhoogde dopamine door speed en nog is een extra release van de wiet heeft bij jou slecht aangeslagen, als je dit dus gaat herhalen of bijvoorbeeld alleen wiet rookt trigger je dit al sneller als wanneer je het nooit hebt meegemaakt, daarom raad ik ook ten zeerste af om nog wiet te gaan gebruiken omdat je hiervoor te gevoelig bent. Het NMDA verhaal speelt hier dus ook in mee, als je nou dus nog is in het vervolg speed gebruikt heb je idd een verhoogde dopaminegehalte maar wil dit niet meteen zeggen dat je een psychose kan opwekken, bij wiet spelen er meer receptoren mee, verhoogde dopamine, cannabinoid receptoren, glutamaat ( GHB gebruikers die soms bij afkick in psychose vervallen. ) NMDA (glutamaat verbonden) enzovoort, laat ik hier niet te diep op ingaan je snapt wel dat wiet meer triggert dan alleen een verhoogde dopamine. TLDR: blijf van die wierie af kerel."
"Maargoed maybe kan je wat met de info, het menselijk brein is freakingly complex dus het is altijd een lastige situatie. Moet je voorstellen: The brain’s memory storage capacity to something closer to around 2.5 petabytes (or a million gigabytes). For comparison, if your brain worked like a digital video recorder in a television, 2.5 petabytes would be enough to hold three million hours of TV shows. You would have to leave the TV running continuously for more than 300 years to use up all that storage."
"Dat gaat de 2de grote nachtmerrie worden die je hebt meegemaakt. Phenibut elke nacht hoelang al? Phenibut is - en durf dit hardop te zeggen, de meest verslavende substantie die de mensheid kent, craving daarbuiten gelaten. Je bent nu zeer waarschijnlijk officieel hooked aan phenibut zonder dat je het weet. Probeer 48-72 uur te stoppen, ergens tussen die tijd zal de bom inslaan."
"leveldesigner zei: Nou, ik snap dat dat altijd slecht uitkomt, wanneer je dealer er niet meer is. Maar wanneer je wilt gaan afkicken dan is dat juist een groot pluspunt! Want nu kun je gewoon niet meer even bellen en nieuwe bestellen. Afkicken wordt een stuk "gemakkelijker" wanneer je drugs slecht leverbaar zijn. Snap dat je een voorraadje wilt hebben voor de afbouw, maar maak die niet te groot. Probeer heel nauwkeurig uit te rekenen wat je nodig hebt en hou t daarbij. Want de spannings boog is maar zo lang, hiermee bedoel ik dat je maar zo lang gemotiveerd kunt blijven bij afbouwen. Wanneer het te lang duurt dan raak je de intentie makkelijk kwijt. Geloof me, dit is echt waar en geld voor iedereen. Wanneer je weken wilt doen over afbouwen dan komt er gewoon dat moment dat je t allemaal eigenlijk wel een beetje gehad hebt. En voor je t echt beseft neem je dan een dag opeens een grotere dosis (om welke reden dan ook). En dan is alle afbouw van de dagen daarvoor opeens ongedaan gemaakt, en komt je weer van voor af aan beginnen. En dat is echt dan vaak t moment waarop men t laat afweten. succes, Klik om te vergroten... Haha geniaal. Ben deze man via Whatsapp aan het helpen, maar zoals je al zei, hij zat op een gegeven moment vanaf 6 ML op 4 ML, en toen issie weer (helaas) de mist in gegaan. ( Als ik erover mag praten Ijsman.) Maar iniedergeval hij gaat morgen weer beginnen samen met een maatje van hem en heeft genoeg Baclofen en Valium om goed en veilig af te kicken - ook vakantie dus komt mooi uit. ( Kwa veilig bedoel ik natuurlijk tot op zekere hoogte - om het zelf thuis te doen. - Jullie snappen wat ik bedoel met ''tot op zekere hoogte'' - Valium is altijd beter om bij de hand te hebben om je onder andere je GABA op peil te houden \\ tegenover je Glutamaat \\ als die te hoog wordt gaat het natuurlijk wel niet allemaal zoals je zou willen.) Ik heb ondertussen al veel gesprekken met Ijsman gehad en hij is nogal geĂŻrriteerd soms maar ik kan dat wel hebben. Ik denk dat hij er wel doorheen komt zsm. Ik wou er even bij zeggen dat hij me vandaag gemeld heeft over steken en tintelingen in zijn hand (elleboog) dus ik heb hem ook verteld dat hij even moet doorzetten want dit gaat over tintelingen/steken zonder af te kicken, ik denk dat hij goed en net op tijd is met deze afbouw voordat ie zenuwschade of dergelijke op kan gaan lopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling ( steken in je arm ). Ik ken mensen die voortaan knipperend voor zich uit staren omdat ze blijvende zenuwschade aan hun ooglid hebben opgelopen. ( voor iedereen die dit leest en last heeft van trillende oogleden, pas hiermee op! ) In ieder geval bedankt mensen voor de quotes en gesprekken. Cheers buddys."
"Ohja hij zit ofc nu ondertussen veel te lang aan de benzos, hij heeft dit zelf nog even niet door maar hier gaat het over middelen met een veel langere halfwaarde, dus easyer (dan g) om vanaf te komen, als Ijsman alvast afkickt van GHB dan komen Benzos en evt Baclo er heus nog wel na."