Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga ook vaak bad, maar ook vaak nie. Ik vind het nie echt erg sta bekent als de badtripking van de groep! Ik ga altijd bad omdat ik te veel smoke, misschien ga jij te lang door omdat je denkt niet stoned genoeg te worden. De eerste les die ik kreeg was dat als je voelt dat je moet stoppen, Dat je moet stoppen. Misschien moet je wat rustiger aan doen."