#1
Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent. En wat voor dosis hebben we het dan over en wanneer gaat het over
Heb je een verwijsbrief voor de psycholoog gekregen gister bij de huisarts? Dat lijkt me voor jou echt de beste optie Yassin.
Ja heb ik maar ik wil echt niet hier iemand zijn die wordt gezien van daar heb je hem weer, heb een verwijsbrief gekregen maar de adrenaline houdt niet op het blijft maar doorstromen de klachten die ik heb gaat dat weg want m'n hele gezondheid gaat nu achteruit. Kan het iets hebben aangericht ? Of stoffen tekorten
Niemand zal je raar aankijken omdat je naar een psycholoog gaat. Er gaan echt heel veel mensen naar een psych. Zo jammer dat lichamelijke mankementen geaccepteerd zijn maar mentale mankementen niet. Die zijn minstens zo belangrijk om van te genezen.
Heb je al eens gegoogled naar “psychosomatische klachten” ? Je blijft jezelf gek praten. Daarom voel je je lichamelijk niet goed. Je bent toch al bij de HA geweest? Die heeft niks aan ziekte vastgesteld in je lichaam. Wanneer kun je bij de psych terecht?
Kan er iets anders in hebben gezeten en zou ik dat nog kunnen navertellen namelijk een nagel of andere dingen?
Wat kan een psycholoog betekenen hierin want ik wil mezelf niks aanpraten omdat de klachten zelf komen?
Gaat dit over want ben normaal een gezonde jongen die altijd kon slapen en nergens last van had?
De manier hoe ik reageerde zoals ik dat beschreef wat voor reactie was dat meer omdat ik het voelde aankomen en ik stond lijnrecht op met de adem in m'n keel en zwart voor m'n ogen?
Wat zou een nagel dan moeten doen in wiet?
Een psycholoog kan jou gerust stellen en leren met je mentale problemen om te gaan. En het is gewoon fijn je ei echt kwijt te kunnen bij een prof.
Ja als jij zelf ophoud met piekeren en braaf naar de psych afspraken gaat is de kans heel groot dat het over gaat. Ligt grotendeels aan jezelf.
Stop nu met je druk maken en piekeren. Dat is de reden dat je je rot voelt. Niet de wiet.
Nee het komt omdat jij je druk maakt.Zou dat deze klachten kunnen veroorzaken want misschien zat dat er tussen door die wiet en zou dat iets blijvends kunnen veroorzaken
mn ademhaling is ook slecht met angst waar je geen controle over hebt
Nee het komt omdat jij je druk maakt.
Mensen bijten nagels en der gaat niemand dood aan. Waarom denk jij dat een nagel gevaarlijk is?
Al je klachten zijn psychosomatisch. Heb je dat al gegoogeld?
Ik zeg het voor de aller, aller laatste x Yassin: HET KOMT OMDAT JIJ JE DRUK MAAKT ZELF!
Nu niet meer sappel maken en ophouden met jezelf helemaal kierewiet maken! Dit is mijn laatste x dat ik deze vragen beantwoord. Niet omdat ik je niet wil helpen maar omdat ik en velen amderen hier deze vragen al 100x hebben beantwoord. Je wil heel graag een ander antwoord horen maar er is geen ander antwoord. Dan zou ik liegen en wil je dat? En ik word het zelf ook zat steeds dezelfde vraag te moeten beantwoorden omdat je ons hier gewoon niet geloofd.
Over en uit.[/QUOTE
Ik snap dat het irritant is maar dat psychosomatische is er dan een stofje tekort of iets kapot
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."