Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCannabis intoxicatie

Cannabis intoxicatie

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent. En wat voor dosis hebben we het dan over en wanneer gaat het over
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Cannabis is wiet en intoxicatie betekent vergiftiging.

Volgens mij gewoon een (nogal negatieve) term voor stoned zijn.
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben langs de huisarts geweest en die vertelt mij Cannabisintoxicatie, heb nog de klachten van slapeloosheid en de tintelingen bij de benen en ben emotioneler en m'n lichaam is steeds in een vecht vlucht modus omdat m'n ademhaling hoog zit
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Heb je een verwijsbrief voor de psycholoog gekregen gister bij de huisarts? Dat lijkt me voor jou echt de beste optie Yassin.
Klik om te vergroten...

Ja heb ik maar ik wil echt niet hier iemand zijn die wordt gezien van daar heb je hem weer, heb een verwijsbrief gekregen maar de adrenaline houdt niet op het blijft maar doorstromen de klachten die ik heb gaat dat weg want m'n hele gezondheid gaat nu achteruit. Kan het iets hebben aangericht ? Of stoffen tekorten
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yassin zei:
Ja heb ik maar ik wil echt niet hier iemand zijn die wordt gezien van daar heb je hem weer, heb een verwijsbrief gekregen maar de adrenaline houdt niet op het blijft maar doorstromen de klachten die ik heb gaat dat weg want m'n hele gezondheid gaat nu achteruit. Kan het iets hebben aangericht ? Of stoffen tekorten
Klik om te vergroten...

Niemand zal je raar aankijken omdat je naar een psycholoog gaat. Er gaan echt heel veel mensen naar een psych. Zo jammer dat lichamelijke mankementen geaccepteerd zijn maar mentale mankementen niet. Die zijn minstens zo belangrijk om van te genezen.
Heb je al eens gegoogled naar “psychosomatische klachten” ? Je blijft jezelf gek praten. Daarom voel je je lichamelijk niet goed. Je bent toch al bij de HA geweest? Die heeft niks aan ziekte vastgesteld in je lichaam. Wanneer kun je bij de psych terecht?
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Niemand zal je raar aankijken omdat je naar een psycholoog gaat. Er gaan echt heel veel mensen naar een psych. Zo jammer dat lichamelijke mankementen geaccepteerd zijn maar mentale mankementen niet. Die zijn minstens zo belangrijk om van te genezen.
Heb je al eens gegoogled naar “psychosomatische klachten” ? Je blijft jezelf gek praten. Daarom voel je je lichamelijk niet goed. Je bent toch al bij de HA geweest? Die heeft niks aan ziekte vastgesteld in je lichaam. Wanneer kun je bij de psych terecht?
Klik om te vergroten...

Daar kan ik dinsdag terecht, maar de reactie die ik had erop was heel heftig ik voelde letterlijk iets in m'n hoofd opkomen waardoor m'n adem in m'n keel kwam en helemaal
Angstig werd en gelijk recht op moest staan. En sindsdien slaap ik slecht, de tintelingen en trillingen die ik bij het begin had zou er een zuurstof tekort zijn ontstaan waardoor dat gebeurde. Ik kon bij het begin ook niet liggen ik moest heen en weer lopen ik bleef maar ijsberen had er totaal geen controle over. Heb ik wat vragen misschien dat je ze kan beantwoorden.

Kan er iets anders in hebben gezeten en zou ik dat nog kunnen navertellen namelijk een nagel of andere dingen?


Wat kan een psycholoog betekenen hierin want ik wil mezelf niks aanpraten omdat de klachten zelf komen?


Gaat dit over want ben normaal een gezonde jongen die altijd kon slapen en nergens last van had?


De manier hoe ik reageerde zoals ik dat beschreef wat voor reactie was dat meer omdat ik het voelde aankomen en ik stond lijnrecht op met de adem in m'n keel en zwart voor m'n ogen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yassin zei:
Kan er iets anders in hebben gezeten en zou ik dat nog kunnen navertellen namelijk een nagel of andere dingen?


Wat kan een psycholoog betekenen hierin want ik wil mezelf niks aanpraten omdat de klachten zelf komen?


Gaat dit over want ben normaal een gezonde jongen die altijd kon slapen en nergens last van had?


De manier hoe ik reageerde zoals ik dat beschreef wat voor reactie was dat meer omdat ik het voelde aankomen en ik stond lijnrecht op met de adem in m'n keel en zwart voor m'n ogen?
Klik om te vergroten...

Wat zou een nagel dan moeten doen in wiet?

Een psycholoog kan jou gerust stellen en leren met je mentale problemen om te gaan. En het is gewoon fijn je ei echt kwijt te kunnen bij een prof.

Ja als jij zelf ophoud met piekeren en braaf naar de psych afspraken gaat is de kans heel groot dat het over gaat. Ligt grotendeels aan jezelf.

Stop nu met je druk maken en piekeren. Dat is de reden dat je je rot voelt. Niet de wiet.
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Wat zou een nagel dan moeten doen in wiet?

Een psycholoog kan jou gerust stellen en leren met je mentale problemen om te gaan. En het is gewoon fijn je ei echt kwijt te kunnen bij een prof.

Ja als jij zelf ophoud met piekeren en braaf naar de psych afspraken gaat is de kans heel groot dat het over gaat. Ligt grotendeels aan jezelf.

Stop nu met je druk maken en piekeren. Dat is de reden dat je je rot voelt. Niet de wiet.
Klik om te vergroten...


Zou dat deze klachten kunnen veroorzaken want misschien zat dat er tussen door die wiet en zou dat iets blijvends kunnen veroorzaken
mn ademhaling is ook slecht met angst waar je geen controle over hebt
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yassin zei:
Zou dat deze klachten kunnen veroorzaken want misschien zat dat er tussen door die wiet en zou dat iets blijvends kunnen veroorzaken
mn ademhaling is ook slecht met angst waar je geen controle over hebt
Klik om te vergroten...
Nee het komt omdat jij je druk maakt.
Mensen bijten nagels en der gaat niemand dood aan. Waarom denk jij dat een nagel gevaarlijk is?
Al je klachten zijn psychosomatisch. Heb je dat al gegoogeld?
Ik zeg het voor de aller, aller laatste x Yassin: HET KOMT OMDAT JIJ JE DRUK MAAKT ZELF!
Nu niet meer sappel maken en ophouden met jezelf helemaal kierewiet maken! Dit is mijn laatste x dat ik deze vragen beantwoord. Niet omdat ik je niet wil helpen maar omdat ik en velen amderen hier deze vragen al 100x hebben beantwoord. Je wil heel graag een ander antwoord horen maar er is geen ander antwoord. Dan zou ik liegen en wil je dat? En ik word het zelf ook zat steeds dezelfde vraag te moeten beantwoorden omdat je ons hier gewoon niet geloofd.
Over en uit.
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Nee het komt omdat jij je druk maakt.
Mensen bijten nagels en der gaat niemand dood aan. Waarom denk jij dat een nagel gevaarlijk is?
Al je klachten zijn psychosomatisch. Heb je dat al gegoogeld?
Ik zeg het voor de aller, aller laatste x Yassin: HET KOMT OMDAT JIJ JE DRUK MAAKT ZELF!
Nu niet meer sappel maken en ophouden met jezelf helemaal kierewiet maken! Dit is mijn laatste x dat ik deze vragen beantwoord. Niet omdat ik je niet wil helpen maar omdat ik en velen amderen hier deze vragen al 100x hebben beantwoord. Je wil heel graag een ander antwoord horen maar er is geen ander antwoord. Dan zou ik liegen en wil je dat? En ik word het zelf ook zat steeds dezelfde vraag te moeten beantwoorden omdat je ons hier gewoon niet geloofd.
Over en uit.[/QUOTE





Ik snap dat het irritant is maar dat psychosomatische is er dan een stofje tekort of iets kapot
Klik om te vergroten...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb je een verwijsbrief voor de psycholoog gekregen gister bij de huisarts? Dat lijkt me voor jou echt de beste optie Yassin.
Y
YassinLid
01-01-2024, 00:00
#12
En met dat nagel je bent er bang voor als dat er tussen zat of iets anders waardoor deze klachten zijn onstaan en zo lang aanhouden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."