Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"moguh! Ik ben nieuw hier, weet dus ook niet of die de goeie plek is voor mijn vraag... De welbekende slagroom patronen zijn gevuld met (meestal) 8g N2O-consumeerbare qualiteit. Toen kwam ik op het geniale idee om misschien gwn een cilinder N2O voorin de auto of motor te kopen, maar dit is industriele qualiteit, mijn vraag is: Is dit gas wat hierin zit, ook voor consumptie mogelijk?!? met vriendelijke groenten, me"
"goede middag, ik wilde vandaag een spacecake bakken... alles opgezocht en gedaan zoals het op internet staat, na enige tijd werd onze wietboter zwart (zie foto) misschien te warm/snel opgewarmt? met vriendelijke groet Yannick Wouters"