Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Arthur King zei: Leuk stukje! Toevallig was ik net van plan om een cracker te bestellen, weet iemand misschien een goede link ergens? Die crackers op ebay komen uit Amerika (degene die er nu op staan) en ik heb geen zin om teveel verzendkosten te betalen voor een simpel ding. Cheapass die ik ben. :P Klik om te vergroten... Je hebt tegenwoordig crackers met een rubber gripvlak, super chill want die bevriest niet, heb m voor 13 euro gekocht op bol.com super relaxed volgende dag geleverd. je hebt ze ook voor 9 euro ofzo maar die zijn echt niet handig. dan maar 4 euro meer. https://www.bol.com/nl/p/softgrip-l.../9200000063261502/?suggestionType=typedsearch"