"Hallo,
nieuw op het forum hier en nieuw in de drugs, d.w.z., tot op heden heb ik 2x gebruikt.
De eerste keer was in februari, MDMA in poedervorm, waarschijnlijk wat gemengd met speed (niet zeker) maar wel vrij zuiver. Dit van een betrouwbaar persoon gekregen.
(Voor de duidelijkheid, ik ben een vrouw van 24 jaar )
De eerste keer had ik een vingertopje, naja, ik voelde me relaxed maar daar was ook alles mee gezegd, niks bijzonders, dus, besloot ik, volgende keer maar wat meer.
De 2e keer was sensation deze maand, ik kreeg aangeboden maar ik moest snel zijn want ze waren aan het controleren, ik besloot wat meer te nemen (bovenste vingerkootje zegmaar) maar schoot ietsjes uit, ik als onervaren gebruiker dat dat dat halve vingerkootje extra wel geen kwaad zou kunnen, en onervaren als de persoon was die het me aanbood, waarschuwde hij me ook niet.
Naja, als resultaat dat ik flink begon te stuiteren, ging prima in het begin maar als ik iets wilde moest ik het ook doen, anders begon ik me heel naar te voelen.
Op een gegeven moment stond ik per ongeluk op iemands teen (ze liep lekker op slippers en ik was serieus erg lomp) dus ik voelde me lullig, menig maal mijn excuses aangeboden maar uiteindelijk kwam ik in een heftige angstaanval terecht.
Ik als iemand die zichzelf constant loopt te analyseren realiseerde me dus snel dat dit door de drugs kwam, haalde me voor de geest hoe ik me daarvoor voelde (heel goed) en vertelde mezelf dat het allemaal wel goed kwam als ik er zelf maar in geloofde, en dat ik nog een keer mijn excuses aan zou bieden. Dit gedaan, allemaal prima weer, lekker doorgefeest tot iemand naar me toe kwam (die ook aan de drugs + nog eens een sloot drank zat) en me even gezellig begon te vertellen over zijn verschrikkelijke jeugd.
Tegen die tijd had ik mezelf voldoende onder controle en was ik me erg bewust van mezelf dus ik belandde niet weer in een angstaanval maar voelde me erg ja... "plat" geen emoties, geen zin meer in wat dan ook, ik wilde gewoon naar huis. (En bedankt).
Na 1,5 uur ofzo inderdaad naar huis gegaan, want ik vond het een beetje lullig om de anderen te laten stoppen met feesten omdat ik in een K-trip of hoe dat ook heet belandde.
Een vriend van mij was erg ziek (was niet op het feest) heeft kanker gehad, gaat nou wel goed met hem maar hij schommelt erg, op de dag van sensation was hij érg ziek, dus ik maakte me zorgen maar wist dit weg te houden tijdens het feest, tot ik thuis kwam (5 uur 'sochtens) ik was ineens als de dood dat hij dood was gegaan of in het ziekenhuis lag (want hij had niet gereageert op mijn sms) Nja, ik heb mezelf echt belachelijk lopen maken tegenover hem, maar daarna voelde ik me best prima, die zondag even wat ups en downs maar niet drastisch, meer een beetje een hulpeloos gevoel alsof niks echt zin heeft maar niet ziek of depressief of wat dan ook.
Echter, nu ga ik aankomende zondag op vakantie naar de dominicaanse republiek maar ik word steeds geplaagd door het gevoel dat het vliegtuig neer gaat storten (terwijl ik nooit vliegangst heb gehad en ook vaak heb gevlogen) Het is wel zo dat ik nu meer reden heb om te overleven zegmaar, meer reden om te leven als voorheen en wat meer een controllfreak ben geworden + het feit dat ik met mijn ouders en zusje moet (laatste depressief en mijn contact met mijn ouders is niet al te best maar kan niet afzeggen want het is hun 25jarige huwelijk).
Ik kan alles keren en doen zoals ik wil, de angst lijkt irrationeel al heb ik wel ervaren dat ik een voorgevoel beter niet kan negeren, dus ik zit een beetje te dubben hier.
Ik kan niet plaatsen waar het gevoel vandaan komt, ik word er nogal gestoord van, telkens als ik even niks te doen heb zit ik weer 'oh jezus, wat nou als...' en vanochten zelfs een paniekaanval hierdoor gehad terwijl ik dit nóóit eerder heb gehad (behalve die keer op sensation) en toch best een waaghals ben.
Dus, na dit lange verhaal, mijn vraag: Kan je na iets van 3 weken nog last hebben van angstaanvallen door een overdosis MDMA?
Thanks voor het lezen en het antwoorden!"