Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal! Ik heb al verschillende tripreports gelezen, dus het leek mij leuk om er ook een te delen! Ik ben met koningsdag naar kingsland in Den Bosch geweest en heb daar voor de eerste keer MDMA gebruikt. Het was ongepland, maar toch was ik erg nieuwschierig. Ik ben in het verleden niet zo vaak met drugs in aanmerking geweest. Ik heb een aantal keer geblowd en ik drink graag een drankje, maar daar bleef het dan ook bij. Waar: Kingsland Den Bosch Met wie: Mijn vriend (s) en een aantal vrienden van hem met aanhang erbij. Wat: MDMA kristallen De dag zelf: Rond 15:30 kwamen wij bij het terrein van kingsland aan. Wij hadden allen thuis wat gedronken (niet veel, heb het bij een drankje gehouden). Onderweg waren we wat eten halen omdat het op een festival meestal wat duurder is om te eten. Eenmaal daar werden we gefouilleerd en konden we naar binnen. Wij zijn dan ook gelijk naar de mainstage gegaan en de sfeer was erg gezellig. Ik had inmiddels 2 drankjes op tot dat er een van de vrienden van s zei dat hij MDMA en XTC bij had. Ik werd toch erg nieuwsgierig, maar ik twijfelde heel erg of ik het wel wou proberen. Ik heb het toch niet gedaan op dat moment, maar mijn vriend s heeft het wel geprobeerd. Dit was dan ook zijn eerste keer XTC. Ik had er geen problemen mee dat hij wat zou gebruiken. Ongeveer een uur later begonnen de pillen aan te slaan bij diegene die hadden gebruikt. Zij waren vrolijker, energieker en alles was ineens mooier in hun ogen. Ik dacht bij mezelf dat ik het toch wel zou willen proberen. De vriendin (a) van een vriend van mijn vriend s sprak mij aan en zei: ‘je mag wel wat van mijn MDMA gebruiken’ dus ik liep met haar samen naar de wc toe. Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat als ik me niet goed zou gaan voelen dat hij mij dan gerust wou stellen, en dat wou hij maar al te graag doen. Ik was dus in goede handen. Op de wc haalde A dan haar zakje met MDMA kristallen tevoorschijn. Zij vertelde mij wat je kon voelen van de MDMA en wat mogelijke risico’s waren (bijv. misselijkheid, te hard gaan, hallucineren enz.) Toch twijfelde ik geen moment en heb ik 2 likjes van de MDMA genomen. Het was erg vies, dus ik spoelde die met een paar slokken water weg. Ik heb dan ook gelijk zelf een flesje water gehaald omdat je met MDMA geen alcohol mocht gebruiken omdat het de risico’s op een bad trip vergroot. Wij liepen dus terug naar de mainstage om daar vervolgens los te gaan. De vrienden die al hadden gebruikt gingen compleet uit hun plaat op de muziek en ik kon er wel van genieten. Ik voelde de MDMA 3 kwartier na inname opkomen. Het was heerlijk voor 10 minuten, alleen ik kwam heel snel op de piek! Ik werd een beetje angstig en alle beelde gingen erg snel en het geluid kwam erg hard binnen. Ik heb mijn vriend s aangesproken en ik heb gezegd dat ik ergens even wou gaan zitten om aan het gevoel te wennen, dus hij ging met mij mee. Eenmaal toen ik zat zag ik alle mensen om me heen heel snel voorbij lopen en ik kreeg een hele intense warme gloed om mij heen wat heerlijk was. Mijn vriend heeft 10 x gevraagd of het wel goed met me ging. Dit was ook zo, alleen het kwam heel snel en heftig binnen. Toch voelde ik me erg goed en ik merkte dat ik veel meer energie kreeg. Ongeveer 15 minuten later voelde ik dat ik weer klaar was om naar de mainstage te gaan. Ik heb echt de avond van mijn leven gehad! Iedereen was lief en ik ging ineens mijn vriend heel vaak knuffelen en ik maakte meer contact met de mensen om mij heen. Ik raakte niet uitgeput en kon uren door blijven dansen! Het was geweldig! Op een gegeven moment begonen mijn kaken erg gespannen te raken dus ik ben samen met mijn vriend kauwgom gaan halen. De kauwgom smaakte heel anders dan dat ik nuchter zou zijn, ik heb heel de avond met 1 a 2 kauwgom gedaan en de lekkere smaak daarvan bleef de hele avond in mijn mond. Daarna zijn we wat rondjes gaan lopen op het terrein, ondertussen heb ik bij de toiletten mijn flesje water bijgevuld. Ik kwam nog veel bekende mensen tegen waar ik nog een praatje mee heb gemaakt. Wij gingen weer terug naar de rest van de groep om weer los te gaan op de muziek. Op een gegeven moment voelde ik dat het effect langzamerhand af begon te nemen en ik ben met a naar de toiletten gelopen om 1 likje bij te pakken. Na een half uur ging ik weer als net! Wij hebben nog ongeveer een uurtje bij de mainstage gestaan tot ongeveer 22:30 (om 23:00 was het festival afgelopen). Wij zijn toen naar de bus gegaan omdat het anders erg druk daar zou zijn, dus ik heb even afscheid genomen en iedereen bedankt voor de top avond. De bus was er uiteindelijk pas om 23:15 dus we hebben een halfuur/drie kwartier voor niks staan wachten. In die tussentijd heb ik met anderen staan kletsen die ook op de bus stonden te wachten. Toen de bus er was duurde het nog ruim 45 minuten toen hij uiteindelijk vertrok naar tilburg. Ik begon toen ik net in de bus zat het gevoel in mijn blaas terug te krijgen en ik moest heel de weg heel nodig, zo erg dat het pijn deed. Toen we eindelijk in tilburg aankwamen ben ik ergens gaan plassen en begon de MDMA uit te werken. Na het plassen zijn we nog op stap geweest, maar hebben wij het ook niet te laat gemaakt omdat wij allemaal best moe waren. Samenvatting: ik heb een top avond gehad met MDMA! Zeker voor herhaling vatbaar. De dagen erna heb ik een kleine dip gehad. Ik was vooral erg moe en had nergens zin in, maar gelukkig had ik meivakantie dus het viel allemaal reuze mee! Sorry voor het lange verhaal! Hopen dat het leuk is om dit te lezen. Groetjes"