Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eeeh, een ervaringsdeskundige had me verteld dat speed IN de magnetron op een bord ofzo leggen de beste manier was om speed zeer snel te drogen. Dat kon op het maximale wattage en op nauwelijks een minuut was dat droog. Dus dat doe ik beter niet dan? Wel dat sluit wel aan met mijn reactie destijds. Nu wat ik dus nu wou vragen, als je speed door de magnetron iewat bruiner wordt (van wit komende), is dat een teken dat dit slechte speed is? Of dat is gewoon de speed die verbrandt en niet in de magnetron zou mogen gelegd worden?"
"Great, dan is dat toch even rechtgezet. Dat was ook mijn initiële reactie."