Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"LucidLucy zei: Ik heb eigenlijk vrijwel alleen maar ervaringen gehad met slaapverlamming na misbruik van uppers. Daarvoor nooit, en nu ik clean ben ook niet meer. 3mmc leek daarin veruit de heftigste trigger van alle uppers. Bij mij houdt het 1 a 2 weken aan na het laatste gebruik en daarna is het weg. De naarste ervaringen waren toch wel dat ik een demoon op me voelde zitten, onder mijn matras voelde kruipen, het kussen onder mijn hoofd wegtrok (geen flauw idee wat hier werkelijk gebeurde 😅). En koploper toch wel dat ik zijn klauwen in mijn rug voelde gaan. Werd echt doorboord. Wat een pijn gaf dat. En niet kunnen bewegen of schreeuwen. Heel naar. Wat voor mij het beste werkt om eruit te komen is kleine bewegingen starten. Een pink of een teen wiebelen. En dan groter opbouwen: hand, arm, been, etc. Wat een hel was dat zeg. Ohjaa en ik had een Nepalees masker wat boze geesten weg zou moeten jagen. Nou... Die heb ik ritueel verbrand en de kamer gereinigd met salie. Nu nergens meer last van gelukkig. Klik om te vergroten... Super herkenbaar. (Laats nog gebeurd) (met gebruik van 3mmc) Ik viel langzamerhand inslaap ik werd ineens wakker en zag iemand op m’n bed zitten gelukkig kwam ik er snel uit en kon ik weer bewegen. Daarna droomde ik dat ik op het festival weer was iemand mijn hand pakte en een rondje draaide, toen besefte ik dat ik in bed lag en deed ik m’n ogen open en besefte dat ik niks kon bewegen. En voelde het alsof iemand op mijn rug ging liggen waardoor ik geen lucht kreeg. Uiteindelijk kon ik mijn tenen wiebelen waardoor ik er uit kwam. Nog uren rechtovereind gezeten 😮💨 Ook mede door weinig slaap 3 dagen achter elkaar doorgegaan geen eten enzv. dacht dat ik de enige was tot k deze forum zag. Hoop dat dit de laatste keer was dat ik t had."