Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, Ik heb onlangs bijzonder goeie coke weten te scoren, maar er lijkt iets te zijn gebeurd tijdens het transport... De geur van poep is echt vreselijk. Het is gewoon niet te doen, hoe goed het ook is! Ik heb het al gewassen met aceton, maar na drogen is de geur nog hetzelfde. Iemand een idee hoe ik dit weg krijg? Beetje jammer om 5g weg te gooien..."
"Zonder gekheid! Nee, en het is niet m'n eigen neus, want m'n maten zeiden hetzelfde. Kreeg van iemand het verhaal dat er een bolletje zou kunnen hebben gelekt. Los daarvan is het wel erg goeie shit, maar dan iets te letterlijk... Nee, geen troll, geen flauwekul, ik heb me aangemeld om dit te kunnen posten omdat ik er inderdaad niets over kon vinden."