Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Helaas ben ik jaren verslaafd aan oxazepam. Ik ben in het verleden van de één op de andere dag gestopt met diazepam en heb daar een trekkend gezicht, spier aan de linker kant langs de neus en een strakke bandgevoel om mijn hoofd aan overgehouden, nu al 27 jaar. Ben herhaalde malen gestopt maar toch steeds weer begonnen. Ben nu een paar weken bezig met afbouwen na langdurig gebruik. Eerst overgegaan van 3 x daags 20mg oxazepam (kortwerkend) naar 4 x daags 5 mg diazepam (langwerkend) Dat moet ik nu gaan afbouwen met 1 mg per week. Volgens mij gaat dit veel te snel en voel mij er ook niet goed bij. Is er iemand die ook dit soort ervaringen heeft gehad met afbouwen? Reboundverschijnselen. En heeft iemand een goeie tip om op een goeie manier af te bouwen want het is een zeer moeizame strijd."