Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goeieavond Ik gebruik inmiddels een jaartje met enige regelmaat. 3 maanden terug begon hetmet doorschieten aan het einde van een weekendje doorgaan maar nu gaat zelfs het eerste snuifje rechtstreeks mijn keel in wat vrij veel pijn doet. Ook wordt vrijwel niets opgenomen door mijn neus heb ik het idee of ik nou hard of zacht snuif maakt niet uit... Ik weet dat het normaal maar heeft iemand tips het te verkopen? Of verminderen? Slikken is geen optie en niet gebruiken tips hoef ik ook niet Een fijne avond verder en hopen op wat goede tips"
"Dat is zeker een goede ga ik gelijk proberen! Zit op dit moment aan de 3mmc die vrij fijn is en de pep en ket alles schiet door.."
"Ik heb net met buisje tegen m'n Neusschot gehouden en hielp helaas niet gelijk regelrecht mijn keel in alsof t buisje daar eindigd.. terwijl m'n neus niet helemaal leeg is naar mijn idee. Ik zat te denken wat als ik iets wat vaseline aan de binnenkant van mijn neus smeer zou het dan nog opnemen?"
"Oke zal dat eens proberen ik heb ook wel eens gehoord over water snuiven? Maar ben bang dat dat ook doorschiet mn luchtpijp in ofiets"