Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik weet niet of je al eerder soortgelijke benzo's gebruikt hebt, maar de dosis die jij noemt...ik zou me er niet al te veel zorgen over maken.... ik gebruik zelf dormicum, weliswaar al een tijd, maar eerlijk gezegd, ook al vanaf het begin...het is niet zo'n enorme dreun als men doet geloven hoor zeker als je een kwart neemt. geen idee of je in slaap valt, ik denk iig niet dat je slaap heel veel anders zal zijn dan een normale slaap, aangezien dormicum vrij snel uit je systeem verdwijnt. ik ken je precieze omstandigheden natuurlijk niet, maar ik denk dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken. als het werkt zal je vrij snel inslapen en ook weer snel wakker kunnen worden als dat nodig is."