Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dank u wel! 1mg per kg komt inderdaad veel terug. Ik stel mij dan wel de vraag waarom in de meeste pillen meer dan 180mg zit (er zijn toch maar weinig mensen die meer dan 180kg wegen?). Ik ben zelf 60kg dus zelfs een halve pil zou al te veel zijn. Ik heb ook nog een tweede vraag: ik heb ergens gelezen dat een te lage dosis ook kan leiden tot een "bad trip". Ik had zelf gedacht om eerst met een lage dosis te beginnen voor een eerste keer. Het is ook niet mijn bedoeling om echt volledig "weg" te zijn, maar gewoon een beetje een leuk gevoel hebben, wat intensere beleving... maar zou het dan juist een slecht idee zijn om een lage dosis te nemen?"
"Hallo iedereen, Ik ben een jongen uit Leuven (België) en zou graag een eerste keer drugs nemen op een fuif, vooral uit nieuwsgierigheid. Ik ben (gelukkig) slim genoeg om dit veilig te doen, ik heb me goed ingelezen over de risico's, effecten,... maar toch maak ik me best zorgen over de eerste keer, vooral omdat niemand van mijn vriendengroep ook maar iets van ervaring heeft met drugs. Ik ben uiteraard wel van plan om hun op de hoogte te stellen van mijn gebruik, zodanig dat ze kunnen ingrijpen moest het toch mislopen. Maar ik ken dus niemand die mij hierin zou kunnen/willen begeleiden of, misschien ook wel mijn grootste zorg: niemand die mij een (veilig) pilletje kan bezorgen. Voor alle duidelijkheid: ik weet dat advies vragen over dealers hier niet mag en dat is dus ook niet waar ik naar op zoek ben!! Maar het is wel een grote zorg voor mij. Ik ben natuurlijk wel van plan om te beginnen met een kwartje en niet meteen een volledige pil te nemen. Ook heb ik nog een vraag: ik heb nog geen ervaring met drugs. Zijn er eventueel andere (veiligere?) drugs die jullie zouden aanraden aan een beginner waarvan de effecten vergelijkbaar zijn aan xtc? Of is xtc leuk genoeg om mee te beginnen, zolang het maar veilig gebeurt?"